Pracovní doba v realitě: Od pravidel po praxi aneb jak efektivně plánovat – evidovat pracovní dobu
Lektoři

Mgr. Vladimír Černý
Termín
17. - 18. 6. 2025; 09:00 - 16:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
10
Program
1. den
• zákonný rámec pracovní doby a doby odpočinku.
• pracovní doba a doba odpočinku – denní a týdenní nepřetržitý odpočinek zaměstnance
• samorozvrhování pracovní doby zaměstnancem
• výkon práce a „pracovní doba“ u dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr -kompletní praktický
• překážky v práci na straně zaměstnance/zaměstnavatele
– jiné důležité osobní překážky v práci na straně zaměstnance
• dovolená a pracovní doba
• odměňování za práci a pracovní doba – „docházkové bonusy“ – kde jsou hranice nerovného odměňování
• praktická část: Metodické sestavení nerovnoměrného rozvržení pracovní doby.
2. den
• princip konta pracovní doby, základní pojmy,
• výhody zavedení do praxe,
• změny oproti pravidelné pracovní době,
• zákoník práce a související předpisy,
• vnitřní předpis, kolektivní smlouva, nastavení SW,
• vedení docházky a povinná dokumentace,
• nastavení vyrovnávacích období,
• vyúčtování konta pracovní doby.
Případy z praxe, dotazy a diskuze.
Určeno
Pro ty, kteří chtějí správně navnímat zákonná pravidla pro rozvrhování, řádnou evidenci pracovní doby.
Seminář je určen každému, který se chce naučit, zdokonalit v procesech týkajících se plánování a evidence pracovní doby a případně již má základní znalosti a zkušenosti z této oblasti pracovního práva a chce si obnovit, doplnit a zejména rozšířit svoje praktické znalosti v oblasti celkové problematiky týkající se pracovní doby – jejich jednotlivých forem, plánování směn, změnách ve směnných režimech a řádnou evidenci pracovní doby.
Seminář je určen také pro management společností, personalisty a mzdové účetní, případně pro podnikové právníky a pro zástupce odborových svazů, kteří se potřebují v dané problematice začít orientovat, případně o zavedení konta pracovní doby uvažují.
Cílovou skupinou semináře jsou ti, kteří již plánují, evidují a celkově pracují s problematikou pracovní doby, případně ti, kteří si chtějí zopakovat, rozšířit/prohloubit svoje znalosti – principy spojené s touto problematikou.
Přínos/cíl
Na semináři se zaměříme na praktické postupy při rozvrhování jednotlivých forem pracovní doby, včetně problémů s tím v praxi spojených. Bude široce a hluboce diskutována problematika rovnoměrného – nerovnoměrného rozvržení pracovní doby z pohledu zákoníku práce a skutečné praxe ve firmách. Probereme aktuální problémy spojené s rozvržením pracovní doby.
Důraz bude kladen na praktické postupy a příklady týkající se pracovní doby a jejího rozvržení.
Lektor vás na semináři postupně seznámí se základními a praktickými úkony, které je třeba pro nastavení funkčního konta pracovní doby u těch firem, které v důsledku sezónnosti, nárůstu či výkyvu zakázek potřebují využívat pracovní dobu zaměstnanců v pružnějším režimu dle aktuálních potřeb.
Výklad bude zahrnovat novelizace z pohledu směrnice EU2019/1152 – o transparentních a předvidatelných pracovních a novelizace z pohledu směrnice o rovnováze mezi pracovní a soukromým životem rodičů a pečujících osob.
Tento seminář není obsahově zaměřený na problematiku pracovní doby řidičů a škol a akademických pracovníků (pedagogů VŠ)!
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmín-kách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravi-dla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůže-me.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Kurzy v tomto cyklu
Cenové varianty
Doporučujeme
6 990 Kč
cena bez DPH
6 990 Kč
5 592 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická - zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme


