Digitalizace HR
Lektoři
Mgr. Veronika Odrobinová
Termín
27. 3. 2025; 9:00–12:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
3
Program
• právní rámec v rámci ČR a v rámci EU,
• elektronický podpis a jeho druhy a váha jednotlivých typů,
• auditní stopa,
• časová razítka,
• doručování prostřednictvím elektronické komunikace,
• doručování prostřednictvím datových schránek,
• kontraktační proces a elektronická komunikace/datové schránky,
• jednostranná právní jednání a elektronická komunikace/datové schránky,
• digitalizace a soudní spor se zaměstnancem.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen zástupcům jak soukromého, tak i veřejného sektoru, zejména vedoucím zaměstnancům, právníkům, personalistům.
Přínos/cíl
Lze vůbec mít digitální HR?
Jaké jsou výzvy a překážky?
Na semináři bude vysvětleno, jaké jsou právní možnosti digitalizace HR. Dozvíte se, jaké typy elektronických podpisů existují a jakou mají váhu. Neopomeneme ani EU kontext elektronických podpisů a jak to funguje přeshraničně. Vysvětlíme, na jaká úskalí zaměstnavatel může narazit při doručování elektronických dokumentů zaměstnancům.
Zjistíte, jak funguje časové razítky a kdy je správné ho využívat. Objasníme i doručování prostřednictvím datové schránky.
Vše bude ilustrováno na příkladech z běžného života, judikatury i praxe kontrolních orgánů.
Vysvětlíme, jaké jsou možnosti a jaké jsou naopak limitace.
Popíšeme také rizika, která na zaměstnavatele v této oblasti číhají.
Poznámka
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 490 Kč
4 392 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
1 992 Kč
cena bez DPH
3 690 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme