DPH v roce 2025 – speciálka
Lektoři
Ing. Václav Benda
Termín
20. – 21. 2. 2025; 9:00–15:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
12
Program
• základní informace o aktuálním stavu národní a evropské legislativy v oblasti DPH,
• vymezení osob povinných k dani, obratu a podmínky pro jejich registraci v roce 2025,
• základní principy zvláštního režimu pro malé podniky,
• vymezení místa plnění při dodání zboží, při pořízení zboží z jiného členského státu a při dovozu zboží,
• vymezení místa plnění při poskytování služeb, včetně změn od 1. 1. 2025,
• jednoúčelové a víceúčelové poukazy (vouchery),
• vznik povinnosti přiznat daň a stanovení dne uskutečnění zdanitelného plnění při dodání zboží a poskytnutí služby v tuzemsku,
• vystavování daňových dokladů, včetěn změn od 1. 1. 2025
• stanovení základu daně, výpočet a zaokrouhlování vypočtené daně, opravu základu daně a výše daně, včetně změn od 1. 1. 2025,
• sazby daně, včetěn změn od 1. 1. 2025,
• osvobození od daně bez nároku na odpočet daně, včetěn změn od 1. 1. 2025,
• uplatňování DPH u dodávek zboží mezi plátci z různých členských zemí EU,
• uplatňování DPH při prodeji zboží na dálku a při obchodech se zbožím za použití elektronického rozhraní,
• osvobození od daně při dodání zboží do jiného členského státu,
• pravidla pro uplatňování DPH u služeb mezi plátci z různých členských zemí,
• přiznávání daně při dovozu zboží ze třetích zemí,
• vývoz zboží a osvobození od daně při vývozu zboží a služeb vázaných na dovoz a vývoz zboží,
• uplatňování nároku na odpočet daně, včetně změn od 1. 1. 2025,
• zvláštní režim, pro cestovní službu,
• zvláštní režim pro prodej použitého zboží, uměleckých děl, sběratelských předmětů a starožitností,
• trvalé a dočasné použití režimu přenesení daňové povinnosti na příjemce zdanitelného plnění,
• správa DPH v tuzemsku,
• podávání daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení v roce 2025.
• zvláštní režim jednoho správního místa.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen pro daňové poradce, auditory, účetní a pro další zkušené odborníky z oblasti uplatňování DPH.
Přínos/cíl
Seminář bude zaměřen především na aktuální problémy při uplatňování DPH podle aktuální právní úpravy platné k datu konání semináře.
Lektor vás seznámí zejména se změnami zákona o DPH, které byly provedeny v průběhu roku 2024 a změnami zákona o DPH, které by měly nabýt účinnosti od 1. 1. 2025.
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 490 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme