DPH v roce 2025 – speciálka

Prezenčně

Lektoři

Ing. Václav Benda

Ing. Václav Benda

Detail lektora

Termín

20. – 21. 2. 2025; 9:00–15:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

12

Program

• základní informace o aktuálním stavu národní a evropské legislativy v oblasti DPH,
• vymezení osob povinných k dani, obratu a podmínky pro jejich registraci v roce 2025,
• základní principy zvláštního režimu pro malé podniky,
• vymezení místa plnění při dodání zboží, při pořízení zboží z jiného členského státu a při dovozu zboží,
• vymezení místa plnění při poskytování služeb, včetně změn od 1. 1. 2025,
• jednoúčelové a víceúčelové poukazy (vouchery),
• vznik povinnosti přiznat daň a stanovení dne uskutečnění zdanitelného plnění při dodání zboží a poskytnutí služby v tuzemsku,
• vystavování daňových dokladů, včetěn změn od 1. 1. 2025
• stanovení základu daně, výpočet a zaokrouhlování vypočtené daně, opravu základu daně a výše daně, včetně změn od 1. 1. 2025,
• sazby daně, včetěn změn od 1. 1. 2025,
• osvobození od daně bez nároku na odpočet daně, včetěn změn od 1. 1. 2025,
• uplatňování DPH u dodávek zboží mezi plátci z různých členských zemí EU,
• uplatňování DPH při prodeji zboží na dálku a při obchodech se zbožím za použití elektronického rozhraní,
• osvobození od daně při dodání zboží do jiného členského státu,
• pravidla pro uplatňování DPH u služeb mezi plátci z různých členských zemí,
• přiznávání daně při dovozu zboží ze třetích zemí,
• vývoz zboží a osvobození od daně při vývozu zboží a služeb vázaných na dovoz a vývoz zboží,
• uplatňování nároku na odpočet daně, včetně změn od 1. 1. 2025,
• zvláštní režim, pro cestovní službu,
• zvláštní režim pro prodej použitého zboží, uměleckých děl, sběratelských předmětů a starožitností,
• trvalé a dočasné použití režimu přenesení daňové povinnosti na příjemce zdanitelného plnění,
• správa DPH v tuzemsku,
• podávání daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení v roce 2025.
• zvláštní režim jednoho správního místa.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pro daňové poradce, auditory, účetní a pro další zkušené odborníky z oblasti uplatňování DPH.

Přínos/cíl

Seminář bude zaměřen především na aktuální problémy při uplatňování DPH podle aktuální právní úpravy platné k datu konání semináře.
Lektor vás seznámí zejména se změnami zákona o DPH, které byly provedeny v průběhu roku 2024 a  změnami zákona o DPH, které by měly nabýt účinnosti od 1. 1. 2025.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

5 890 Kč bez DPH

7 127 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

20. 2. 2025
Praha
20. 2. 2025
Online

Cenové varianty

2500060

5 890 Kč

cena bez DPH

7 127 Kč

cena s DPH

250006A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 191 Kč

cena bez DPH

13 541 Kč

cena s DPH

250006B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 903 Kč

cena bez DPH

19 243 Kč

cena s DPH

250006C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu (každý další účastník má slevu 15% ze základní ceny)

20 026 Kč

cena bez DPH

24 231 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO