Inventarizace majetku a závazků včetně přípravných prací pro uzavření účetnictví za rok 2024, vazba na vnitřní směrnice účetní jednotky (on-line)

Prezenčně

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

25. 11. 2024; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

Program

• praktický výklad inventarizace majetku a závazků v návaznosti na ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů se zaměřením na konkrétní postupy a nejčastější nejasnosti, včetně postupů účtování inventarizačních rozdílů,
• požadavky na průkaznost účetnictví, inventarizace majetku a závazků, členění majetku a závazků, oceňování majetku a závazků,
• harmonogram inventarizačních prací, příprava inventarizace, vnitřní směrnice o inventarizaci, způsoby provádění inventarizace, inventarizace fyzická a dokladová,
• inventarizační písemnosti – inventurní soupis a jeho náležitosti,
• výsledky inventarizace,
• postupy účtování inventarizačních rozdílů,
• úschova inventarizačních písemností,
• smlouvy o odpovědnosti za svěřené prostředky,
• předvedení analytického členění účtů třídy 5, a to s vazbou na zákon o daních z příjmů, tzn. stanovení účtů daňově i nedaňově účinných,
• časové rozlišení nákladů a výnosů,
• dohadné účty aktivní a pasivní,
• zákonné a účetní rezervy,
• použití kontrolních vazeb k provedení inventarizace,
• opravné položky,
• opravy účetních záznamů,
• nevyúčtované pracovní cesty,
• příprava uzávěrkových operací,
– vazba na další vnitřní smernice k tomuto tématu.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen účetním, pracovníkům účetních a poradenských firem, ekonomickým pracovníkům, ale i samotným majitelům firem.

Seminář je vhodný i pro ty pracovníky, kteří nemají tolik zkušeností s inventarizací, která je nezbytná pro správné uzavření účetnictví za příslušné období.

Přínos/cíl

Ze zákona povinná, ale často podceňovaná inventarizace majetku a závazků v účetních jednotkách, vede k neprůkaznosti účetnictví.

Na semináři se seznámíte s řádnými povinnostmi a postupy při provedení inventarizace majetku a závazků, a to včetně vypořádání a zaúčtování inventarizačních rozdílů. Na základě doluholetých praktických zkušeností lektorky budou objasněny i správné postupy k nápravě případných chyb.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

3 290 Kč bez DPH

3 981 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

25. 11. 2024
Praha
25. 11. 2024
Online

Cenové varianty

2406270

3 290 Kč

cena bez DPH

3 981 Kč

cena s DPH

240627A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 251 Kč

cena bez DPH

7 564 Kč

cena s DPH

240627B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 883 Kč

cena bez DPH

10 748 Kč

cena s DPH

240627C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 186 Kč

cena bez DPH

13 535 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

20. 9. 2024

Online

4 hod

2 590 Kč

2 072 Kč

cena bez DPH

Sleva Online + záznam

23. 9. 2024

Praha

6 hod

2 890 Kč

2 312 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

23. 9. 2024

Online

6 hod

2 890 Kč

2 312 Kč

cena bez DPH

Sleva Online + záznam

25. 9. 2024

Praha

5 hod

2 690 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO