Mezinárodní standardy IFRS 15 – Výnosy a IFRS – 16 Leasingy
Lektoři
doc. Ing. Dana Dvořáková, Ph.D.
Termín
26. 11. 2024; 9:00–17:00
Počet výukohodin
7
Program
IFRS 15 – Výnosy ze smluv se zákazníky:
• východiska standardu, porovnání IFRS 15, IAS 18 – Výnosy, IAS 11 – Smlouvy o zhotovení (Stavební smlouvy),
• předmět standardu, identifikace smlouvy, identifikace povinností plynoucích ze smlouvy,
• transakční cena a její alokace na smluvní povinnosti,
• splnění povinnosti plynoucí ze smlouvy – rozpoznání výnosu.
IFRS 16 – Leasingy:
• východiska standardu, stručné porovnání IFRS 16 s IAS 17 – Leasingy, přehled změn v kontextu s US GAAP,
• rozsah působnosti standardu, výjimky z aplikace standardu, identifikace leasingu,
• kombinace (agregace) smluv, dekompozice smlouvy, doba leasingu, opce na prodloužení/zkrácení doby nájmu a na odkup aktiva,
• leasing u nájemce, oceňování při zahájení leasingu, následné ocenění, modifikace leasingové smlouvy, prezentace a zveřejnění,
• leasing u pronajímatele, klasifikace leasingů u pronajímatele, zveřejnění leasingů u pronajímatele, zpětný leasing.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen široké odborné veřejnosti (nejen účetním pracovníkům), která se chce seznámit a porozumět změnám v rámci IFRS – zejména standardům a jejich vlivu na účetní závěrku.
Přínos/cíl
Po absolvování semináře budete schopni aplikovat požadavky IFRS 15 a IFRS 16 v praxi, porozumíte vazbám mezi oběma standardy i dopadu nových standardů na vypovídací schopnost účetní závěrky.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 580 Kč
cena bez DPH
5 580 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
2 312 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
2 072 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme