Mezinárodní účetní standardy pro začínající

Online + záznam

Lektoři

Robert Mládek

Robert Mládek

Detail lektora

Termín

5. 2. 2025, 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

● cíl účetnictví a uživatelé finanční zprávy,
● IFRS versus české předpisy,
● zaúčtování, ocenění a vykazování,
● reálná hodnota,
● běžný majetek (včetně uznávání výnosů),
● dlouhodobý majetek,
● leasing,
● závazky a kapitál,
● výsledovka.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen těm, kteří by se rádi seznámili s IFRS. Vedle těch, kteří uvažují, že nastoupí do finančního oddělení pobočky mezinárodní firmy, je také vhodný pro zaměstnance společností, na které se případně začnou vztahovat nové povinnosti vyplývající z chystané novelizace zákona o účetnictví. Seminář také navštěvují auditoři, finanční poradci či pracovníci IT.

Přínos/cíl

Vedle českých firem, které jsou emitenty investičních cenných papírů, na českém území působí mnoho zahraničních firem s povinností reportovat podle IFRS ve svých zemích. Přestože práce v účetním oddělení takové firmy může být zajímavá, zpravidla vyžaduje nejen znalost českých účetních předpisů, ale také IFRS. A samozřejmě, znalost anglického jazyka, který mnoho zahraničních firem používá pro interní komunikaci, je také často výhodou.

Česka účetní úprava se sice pomalu blíží IFRS, ale pouze krátkými kroky. Například, chystaná novela zákona, která měla CUS přiblížit IFRS se odsouvá, i  když je možné, že některé změny, například možnost účtovat v jiné měně než CZK, mohou nastat. Ale protože hlavní cíl školení je IFRS, je vždy aktuální, a to bez ohledu na průběh vývoje na české účetní scéně.

Vedle samotného výkladu seminář také obsahuje celou řadu příkladů toho, jak požadavky IFRS zavést do praxe. Velká část těchto příkladů je také na stránkách ifrs-gaap.com/policies-and-procedures. V semináři jsou ale prezentovány i jejich verze v českém jazyce.

Poznámka

Exkluzivně v nabídce 1. VOX a.s.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

3 290 Kč bez DPH

3 981 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

5. 2. 2025
Online
5. 2. 2025
Praha
14. 4. 2025
Online
14. 4. 2025
Praha

Cenové varianty

25A0840

3 290 Kč

cena bez DPH

3 981 Kč

cena s DPH

25A084A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 251 Kč

cena bez DPH

7 564 Kč

cena s DPH

25A084B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 883 Kč

cena bez DPH

10 748 Kč

cena s DPH

25A084C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 186 Kč

cena bez DPH

13 535 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO