Mezinárodní účetní standardy I. – speciálka od A do Z

Online

Lektoři

doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA

doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA

Detail lektora

Termín

15. 7. – 17. 7. 2025; 9:00–17:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

21

Program

V průběhu prvního modulu se seznámíte se základním přístupem IFRS k sestavení účetní závěrky a se základními odlišnostmi Mezinárodních standardů účetního výkaznictví oproti české (slovenské) účetní legislativě. Na praktických příkladech budou vysvětleny požadavky na vykazování a zveřejňování jednotlivých položek účetní závěrky podle IFRS. Jako studijní materiály obdržíte přehled hlavních požadavků každého standardu.

15. 7. 2025 • doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA
Základní požadavky na účetní závěrku podle IFRS • Koncepční rámec IFRS • IAS 1 – Prezentace účetní závěrky (včetně nového IFRS 18) • IAS 2 – Zásoby • IAS 7 – Výkazy o peněžních tocích • IAS 8 – Účetní politiky, změny v účetních odhadech a chyby • IAS 10 – Události po skončení účetního období.

16. 7. 2025 • doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA
IAS 16 – Pozemky, budovy a zařízení • IFRS 16 – Leasingy • IFRS 15 – Výnosy ze smluv se zákazníky • IAS 20 – Vykazování státních dotací a zveřejnění státní podpory • IAS 21 – Dopady změn směnných kursů cizích měn • IAS 23 – Výpůjční náklady • IAS 24 – Zveřejnění spřízněných stran • IAS 34 – Mezitímní účetní výkaznictví.

17. 7. 2025 • doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA
IAS 36 – Snížení hodnoty aktiv • IAS 37 – Rezervy, podmíněné závazky a podmíněná aktiva • IAS 38 – Nehmotná aktiva • IAS 40 – Investice do nemovitostí • IFRS 5 – Dlouhodobá aktiva určená k prodeji a ukončené činnosti • IFRS 8 – Provozní segmenty.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Kurz je určen posluchačům, kteří se seznamují se základními přístupy k sestavení účetní závěrky podle IFRS a s rozdíly mezi českou účetní legislativou a IFRS.

Přínos/cíl

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni interpretovat základní rozdíly mezi českou účetní legislativou a požadavky IFRS.

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

11 070 Kč bez DPH

13 395 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

15. 7. 2025
Online
15. 7. 2025
Praha

Cenové varianty

25A4110

11 070 Kč

cena bez DPH

13 395 Kč

cena s DPH

25A411A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

21 033 Kč

cena bez DPH

25 450 Kč

cena s DPH

25A411B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

29 889 Kč

cena bez DPH

36 166 Kč

cena s DPH

25A411C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

37 638 Kč

cena bez DPH

45 542 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO