Zaměstnávání cizinců v ČR a vysílání pracovníků nejen v ročním zúčtování – v případových studiích

Prezenčně

Lektoři

Mgr. Magdaléna Vyškovská

Mgr. Magdaléna Vyškovská

Detail lektora

Termín

7. 2. 2025; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

Program

Seminář je realizován formou krátkého výkladu doplněného průřezovými případovými studiemi zaměřenými na výše uvedené otázky, zejména:

• jak se určí daňová rezidence zaměstnance, jak a kdy ji prověřit
• zdanění zahraničních zaměstnanců v České republice
• přístup k dočasné práci z domova v zahraničí a dopady na zdanění daňových nerezidentů
• zálohy na daň v ČR (kdy ano a kdy ne)
• zdanění nepeněžních příjmů z titulu zaměstnaneckých akciových plánů – co je nového a jsou nějaké retroaktivní povinnosti s ohledem na přijatou legislativu?
• zdanění uprchlíků z Ukrajiny, retroaktivní opravy – zpětná osvobození
• zdanění příjmů jednatelů a dalších členů statutárních orgánů (kdy srážkovou a kdy zálohovou daň), kdy mohou podat přiznání k dani v ČR a kdy ne
• rychlé opakování pravidel pro odvody pojistného do zahraničního systému, formulář A1
• nároky na položky snižující základ daně a slevy na dani u daňových nerezidentů, kdy ano, kdy ne, osvobození ubytování vybraných ukrajinských zaměstnanců a oprava zpětně
• opravy výpočtu záloh na daň před ročním zúčtováním (§ 38i ZDP) versus oznámení o dlužné částce daně z důvodů na straně zaměstnance
•vysílání zaměstnanců z České republiky, kdy má nárok na zdanění druhý smluvní stát (poskytování služeb, mezinárodní pronájem pracovní síly)
•roční zúčtování a nároky a povinnosti zaměstnanců, daňových rezidentů a nerezidentů, kdy lze roční zúčtování provést, kdy provést nelze, jaké podklady má zaměstnanec předložit, kdy má povinnost podat přiznání k dani z příjmů v ČR a kdy je výhodnější podávat daňové přiznání
• roční vyúčtování
• podání přiznání k dani z příjmů – kdy je povinné a není možné provést roční zúčtování

Určeno

Seminář je určen především mzdovým účetním.

Přínos/cíl

Nevíte si rady, zda můžete zahraničním zaměstnancům provést roční zúčtování? Mají Vaši zaměstnanci příjmy ze zahraničí? Má tato situace vliv na možnost provést jim roční zúčtování? Jde chyba spravit podáním daňového přiznání nebo je třeba opravit jednotlivé již zpracované mzdy za předchozí měsíce? Na všechny tyto otázky odpovíme v semináři, který se bude zaobírat ročním zúčtováním s mezinárodními prvky. Bude zaměřen zejména na cizince, ale budeme si povídat i o českých daňových rezidentech, kteří mají příjmy ze zahraničí.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 490 Kč bez DPH

3 013 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

7. 2. 2025
Praha
7. 2. 2025
Online

Cenové varianty

2503120

2 490 Kč

cena bez DPH

3 013 Kč

cena s DPH

250312A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 731 Kč

cena bez DPH

5 725 Kč

cena s DPH

250312B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 723 Kč

cena bez DPH

8 135 Kč

cena s DPH

250312C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 466 Kč

cena bez DPH

10 244 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO