BOZP aktuálně a prakticky

Online + záznam

Lektoři

Mgr. Petr Kaňka

Mgr. Petr Kaňka

Detail lektora

Termín

10. 2. 2025; 9:00–13:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

4

Program

• úvod do problematiky BOZP – definice pojmů, všeobecné požadavky,
• právní a ostatní předpisy – stručná charakteristika cca 20 neopomenutelných právních předpisů platných pro oblast BOZP,
• odpovědnosti, povinnosti a pravomoci – jak v organizaci rozdělit úlohy s problematikou BOZP, jakou roli má zaměstnavatel a jakou roli musí plnit OZO BOZP, kdo je vedoucí zaměstnanec a jaké má úlohy ve vztahu k zaměstnancům z pohledu BOZP, v jaké roli je zaměstnanec,
• odborná způsobilost, výcvik, komunikace a dokumentace – co mohu nebo musím u zaměstnanců při nástupu a případně i následně zjišťovat, co, jak, kdy a kým školit, jaká jsou hlavní úskalí školení zaměstnanců (délka a obsah školení, e-learning a školení BOZP), spoluúčast a komunikace o BOZP, způsoby řízení dokumentů BOZP,
• incidenty, pracovní úrazy a nápravná opatření – vyšetřování incidentů a pracovních úrazů, skoro-nehod, vzorové dokumenty pro lepší orientaci v problematice pracovních úrazů, hlavní zásady pro realizaci preventivních a nápravných opatření,
• řízení záznamů, prověrky a audity – jaké záznamy musíme uchovávat, kdo, kdy a kde musí provést prověrku BOZP dle § 108 odst. 5 ZP,
• upozornění na nejčastější nepřesnosti při naplňování legislativních požadavků.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Vedoucím pracovníkům všech typů zaměstnaneckých subjektů, personalistům, odborně způsobilým osobám v plnění úkolů v prevenci rizik, interním auditorům, poradcům a dalším osobám, které zajišťují u zaměstnavatele problematiku BOZP.

Přínos/cíl

Lektor poskytne odborný výklad k hlavním legislativním požadavkům platným pro oblast BOZP, v aktuální podobě platné pro rok 2025.

Zdůrazněna budou úskalí a nejčastější chyby při plnění legislativních požadavků. Ve spolupráci s účastníky bude lektor navrhovat doporučení správné praxe, včetně prezentace vzorových formulářů a dokumentů. Účelem semináře je pomoci vám v dalším zlepšování BOZP a přesnějším a důslednějším naplňování požadavků stanovených právními předpisy.

Poznámka

Ucelený výklad hlavních legislativních požadavků srozumitelnou a přehlednou formou.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

2 490 Kč bez DPH

3 013 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

10. 2. 2025
Online
10. 2. 2025
Praha

Cenové varianty

25A0330

2 490 Kč

cena bez DPH

3 013 Kč

cena s DPH

25A033A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 731 Kč

cena bez DPH

5 725 Kč

cena s DPH

25A033B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 723 Kč

cena bez DPH

8 135 Kč

cena s DPH

25A033C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 466 Kč

cena bez DPH

10 244 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO