Nový portál finanční správy – MOJE DANĚ pohledem praxe, zkušenosti, tipy

Online + záznam

Lektoři

MVDr. Milan Vodička

MVDr. Milan Vodička

Detail lektora

Termín

11. 12. 2024; 10:00–12:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

2

Program

• co je to portál MoJe daně,
• rychlý přehled legislativy,
• základní funkce a možnosti,
• přihlášení – eIdentita, ověřená identita, přihlašovací údaje,
• speciality pro přihlášení cizinců
• nastavení funkcí a notifikací,
• pověření jiných osob,
• co je to DIS+, výhody používání,
• co lze na portálu najít, co lze podat,
• formuláře, jejich využití, parametry podání,
• osobní daňové účty, kontrola placení daní a příslušenství,
• písemnosti – nahlédnutí do spisu,
• úložiště rozpracovaných podání,
• automatické upozorňování na termíny, povinnosti ad.,
• výhled na další vývoj a změny.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen zejména účetním, členům statutárních orgánů, asistentům daňových poradců a advokátů, podnikatelům apod.

Přínos/cíl

Na semináři budete seznámeni s novým portálem Finanční správy – MoJe daně. Dozvíte se, jak začít, jaké má funkce a jak je můžete využívat, i to, co je rozdílné oproti předchozímu Daňovému portálu EPO.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

1 690 Kč bez DPH

2 045 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

11. 12. 2024
Online
11. 12. 2024
Praha

Cenové varianty

24A2030

1 690 Kč

cena bez DPH

2 045 Kč

cena s DPH

24A203A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

3 211 Kč

cena bez DPH

3 885 Kč

cena s DPH

24A203B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 563 Kč

cena bez DPH

5 521 Kč

cena s DPH

24A203C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 746 Kč

cena bez DPH

6 953 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

22. 11. 2024

Praha

4 hod

2 590 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

22. 11. 2024

Online

4 hod

2 590 Kč

cena bez DPH

Online + záznam

22. 11. 2024

Praha

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

22. 11. 2024

Online

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO