Nový portál finanční správy – MOJE DANĚ pohledem praxe, zkušenosti, tipy
Lektoři
MVDr. Milan Vodička
Termín
11. 12. 2024; 10:00–12:00
Počet výukohodin
2
Program
• co je to portál MoJe daně,
• rychlý přehled legislativy,
• základní funkce a možnosti,
• přihlášení – eIdentita, ověřená identita, přihlašovací údaje,
• speciality pro přihlášení cizinců
• nastavení funkcí a notifikací,
• pověření jiných osob,
• co je to DIS+, výhody používání,
• co lze na portálu najít, co lze podat,
• formuláře, jejich využití, parametry podání,
• osobní daňové účty, kontrola placení daní a příslušenství,
• písemnosti – nahlédnutí do spisu,
• úložiště rozpracovaných podání,
• automatické upozorňování na termíny, povinnosti ad.,
• výhled na další vývoj a změny.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen zejména účetním, členům statutárních orgánů, asistentům daňových poradců a advokátů, podnikatelům apod.
Přínos/cíl
Na semináři budete seznámeni s novým portálem Finanční správy – MoJe daně. Dozvíte se, jak začít, jaké má funkce a jak je můžete využívat, i to, co je rozdílné oproti předchozímu Daňovému portálu EPO.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 590 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme