Likvidace obchodních společností a družstev – právní, účetní a daňový pohled

Online

Lektoři

Ing. Monika Randáková, Ph.D.

Ing. Monika Randáková, Ph.D.

Detail lektora

JUDr. Josef Holejšovský, Ph.D.

JUDr. Josef Holejšovský, Ph.D.

Detail lektora

Termín

10. 4. 2025; 9:00–18:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

8

Program

9:00–13:00Právní část • JUDr. Josef Holejšovský, Ph.D.
• zrušení společnosti / družstva (dobrovolné i nucené),
• kdy se likvidace nevyžaduje,
• likvidátor – jmenování, odvolání, působnost a odpovědnost,
• postavení ostatních orgánů společnosti / družstva (valná hromada – jednatel / představenstvo / statutární ředitel – dozorčí rada / správní rada / kontrolní komise) v průběhu likvidace,
• průběh likvidace,
• plnění dluhů společnosti / družstva a oprávnění věřitelů,
• zpeněžení majetku,
• skončení likvidace,
• zánik společnosti / družstva a její výmaz z obchodního rejstříku,
• pokračování likvidace,
• obnovení společnosti / družstva,
• likvidace společnosti / družstva s nedostatkem majetku včetně vztahu likvidace a insolvence.

14:00–18:00Účetní a daňová část • Ing. Monika Randáková, Ph.D.
• mimořádná účetní závěrka ke dni předcházejícímu dni vstupu do likvidace a povinnosti v souvislosti s daní z příjmů
• účetnictví, účetní závěrky a daňová přiznání v průběhu likvidace,
• specifika daně z příjmů právnických osob v souvislosti s likvidací,
• účetní a daňové povinnosti při skončení likvidace,
• výplaty podílů na likvidačním zůstatku – účetní a daňový pohled
• problémové účetní a daňové okruhy v souvislosti s ukončením činnosti podnikatelského subjektu.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen všem, kteří se ve své praxi setkávají s likvidací obchodních společností a družstev, popř. těm, kteří likvidaci obchodní společnosti či družstva plánují. Seminář tak ocení zejména podnikoví manažeři, likvidátoři, advokáti a advokátní koncipienti, podnikoví právníci a zaměstnanci ekonomických oddělení společností a družstev, které likvidace čeká.

Přínos/cíl

Po absolvování semináře budete znát detailní průběh likvidace obchodních společností a družstev, a to jak z právního, tak i z účetního a daňového pohledu. Důraz přitom bude kladen na společnost s ručením omezeným a akciovou společnost.
Spolupráce lektorů ze soukromého a veřejného sektoru vám umožní poznat přístup soudů, akademika i pohled praktikujícího právníka a odborníka/praktika na účetnictví a daně.

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

4 130 Kč bez DPH

4 997 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

10. 4. 2025
Online
10. 4. 2025
Praha

Cenové varianty

25A3090

4 130 Kč

cena bez DPH

4 997 Kč

cena s DPH

25A309A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 847 Kč

cena bez DPH

9 495 Kč

cena s DPH

25A309B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 151 Kč

cena bez DPH

13 493 Kč

cena s DPH

25A309C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

14 042 Kč

cena bez DPH

16 991 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

28. 1. 2025

Praha

5 hod

2 690 Kč

2 152 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

28. 1. 2025

Online

5 hod

2 690 Kč

2 152 Kč

cena bez DPH

Sleva Online

29. 1. 2025

Online

5 hod

2 690 Kč

2 152 Kč

cena bez DPH

Sleva Online

31. 1. 2025

Praha

4 hod

2 590 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

31. 1. 2025

Online

4 hod

2 590 Kč

cena bez DPH

Online + záznam

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO