Likvidace obchodních společností a družstev – právní, účetní a daňový pohled
Termín
10. 4. 2025; 9:00–18:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
8
Program
9:00–13:00 • Právní část • JUDr. Josef Holejšovský, Ph.D.
• zrušení společnosti / družstva (dobrovolné i nucené),
• kdy se likvidace nevyžaduje,
• likvidátor – jmenování, odvolání, působnost a odpovědnost,
• postavení ostatních orgánů společnosti / družstva (valná hromada – jednatel / představenstvo / statutární ředitel – dozorčí rada / správní rada / kontrolní komise) v průběhu likvidace,
• průběh likvidace,
• plnění dluhů společnosti / družstva a oprávnění věřitelů,
• zpeněžení majetku,
• skončení likvidace,
• zánik společnosti / družstva a její výmaz z obchodního rejstříku,
• pokračování likvidace,
• obnovení společnosti / družstva,
• likvidace společnosti / družstva s nedostatkem majetku včetně vztahu likvidace a insolvence.
14:00–18:00 • Účetní a daňová část • Ing. Monika Randáková, Ph.D.
• mimořádná účetní závěrka ke dni předcházejícímu dni vstupu do likvidace a povinnosti v souvislosti s daní z příjmů
• účetnictví, účetní závěrky a daňová přiznání v průběhu likvidace,
• specifika daně z příjmů právnických osob v souvislosti s likvidací,
• účetní a daňové povinnosti při skončení likvidace,
• výplaty podílů na likvidačním zůstatku – účetní a daňový pohled
• problémové účetní a daňové okruhy v souvislosti s ukončením činnosti podnikatelského subjektu.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen všem, kteří se ve své praxi setkávají s likvidací obchodních společností a družstev, popř. těm, kteří likvidaci obchodní společnosti či družstva plánují. Seminář tak ocení zejména podnikoví manažeři, likvidátoři, advokáti a advokátní koncipienti, podnikoví právníci a zaměstnanci ekonomických oddělení společností a družstev, které likvidace čeká.
Přínos/cíl
Po absolvování semináře budete znát detailní průběh likvidace obchodních společností a družstev, a to jak z právního, tak i z účetního a daňového pohledu. Důraz přitom bude kladen na společnost s ručením omezeným a akciovou společnost.
Spolupráce lektorů ze soukromého a veřejného sektoru vám umožní poznat přístup soudů, akademika i pohled praktikujícího právníka a odborníka/praktika na účetnictví a daně.
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme