Jak telefonovat s klienty bez obav, efektivněji a úspěšněji
Lektoři

Lenka Jedličková
Termín
23. 9. 2025; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
• nastavení očekávání a rámce dne ze strany účastníků a lektora,
• principy užitečné komunikace,
• rychlejší a efektivnější komunikace,
• přesnější formulace myšlenek,
• kvalitnější kladení otázek,
• schopnost mít vědomě hovor pod kontrolou,
• efektivnější zjištění potřeby klienta,
• zkombinování profesionality a lidskosti zároveň,
• co s námi dělají vlastní emoce a jak je lépe řídit a ovládat,
• jak komunikovat s člověkem v emocích,
• jak uklidnit klienta v emocích,
• možnost nahlédnutí jiného úhlu pohledu na telefonování a komunikaci,
• call script – výhody a nevýhody,
• schopnost kriticky hodnotit vlastní komunikaci,
• zvýšení úrovně sebereflexe,
•konkrétní témata vnesená účastníky.
Průběh celého dne je prokládán vstupy lektora, příklady z praxe z obou stran a diskusí.
Určeno
Seminář ocení zejména:
• pracovníci infolinek,
• pracovníci call centra,
• asistentky a recepční,
• obchodníci,
• personalisté i manažeři.
Seminář dále ocení i zástupci dalších profesí, kteří častěji telefonují a rádi by lépe zvládali vedení příjemného, a hlavně úspěšného hovoru.
Přínos/cíl
Zjistíte, že telefonování nemusí být stresující – naopak, naučíte se, jak zaujmout klienta hned napoprvé a vést rozhovor tak, aby byl příjemný a zároveň efektivní. Uvědomíte si, čím se můžete odlišit od konkurence a proč je aktivní naslouchání klíčem k lepší komunikaci. Ukážeme si, jaké otázky klást, jak s jejich pomocí zjednodušit komunikaci a jak rozhovor vést tak, aby přinášel hodnotu oběma stranám.
Vyzkoušíte si rozdíl mezi „slyšet“ a skutečně „naslouchat“ a naučíte se pracovat s různými typy klientů – včetně těch, kteří jsou právě v emocích. Praktický trénink vám pomůže nově nabyté dovednosti rychle převést do praxe. Získané znalosti tak můžete okamžitě využít v reálných situacích.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 590 Kč
cena bez DPH
10 390 Kč
cena bez DPH
3 690 Kč
cena bez DPH
5 690 Kč
cena bez DPH
4 690 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická - zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme


