Jak telefonovat s klienty bez obav, efektivněji a úspěšněji

Prezenčně

Lektoři

Lenka Jedličková

Lenka Jedličková

Detail lektora

Termín

23. 9. 2025; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

• nastavení očekávání a rámce dne ze strany účastníků a lektora,
• principy užitečné komunikace,
• rychlejší a efektivnější komunikace,
• přesnější formulace myšlenek,
• kvalitnější kladení otázek,
• schopnost mít vědomě hovor pod kontrolou,
• efektivnější zjištění potřeby klienta,
• zkombinování profesionality a lidskosti zároveň,
• co s námi dělají vlastní emoce a jak je lépe řídit a ovládat,
• jak komunikovat s člověkem v emocích,
• jak uklidnit klienta v emocích,
• možnost nahlédnutí jiného úhlu pohledu na telefonování a komunikaci,
• call script – výhody a nevýhody,
• schopnost kriticky hodnotit vlastní komunikaci,
• zvýšení úrovně sebereflexe,
•konkrétní témata vnesená účastníky.

Průběh celého dne je prokládán vstupy lektora, příklady z praxe z obou stran a diskusí.

Určeno

Seminář ocení zejména:
• pracovníci infolinek,
• pracovníci call centra,
• asistentky a recepční,
• obchodníci,
• personalisté i manažeři.

Seminář dále ocení i zástupci dalších profesí, kteří častěji telefonují a rádi by lépe zvládali vedení příjemného, a hlavně úspěšného hovoru.

Přínos/cíl

Zjistíte, že telefonování nemusí být stresující – naopak, naučíte se, jak zaujmout klienta hned napoprvé a vést rozhovor tak, aby byl příjemný a zároveň efektivní. Uvědomíte si, čím se můžete odlišit od konkurence a proč je aktivní naslouchání klíčem k lepší komunikaci. Ukážeme si, jaké otázky klást, jak s jejich pomocí zjednodušit komunikaci a jak rozhovor vést tak, aby přinášel hodnotu oběma stranám.

Vyzkoušíte si rozdíl mezi „slyšet“ a skutečně „naslouchat“ a naučíte se pracovat s různými typy klientů – včetně těch, kteří jsou právě v emocích. Praktický trénink vám pomůže nově nabyté dovednosti rychle převést do praxe. Získané znalosti tak můžete okamžitě využít v reálných situacích.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

5 490 Kč bez DPH

6 643 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

23. 9. 2025
Praha
10. 6. 2025
Praha

Cenové varianty

2522930

5 490 Kč

cena bez DPH

6 643 Kč

cena s DPH

252293A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 431 Kč

cena bez DPH

12 622 Kč

cena s DPH

252293B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

14 823 Kč

cena bez DPH

17 936 Kč

cena s DPH

252293C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

18 666 Kč

cena bez DPH

22 586 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO