Zákoník práce v personální praxi – praktické příklady a nejčastější problémy
Lektoři
Mgr. Michal Vrajík
Termín
17. 4. 2025; 9:00–14:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
5
Program
Vznik pracovního poměru:
• obsah pracovní smlouvy – co do ní patří a co naopak ne,
• zkušební doba,
• doba trvání pracovního poměru.
Změny pracovního poměru:
• převedení na jinou práci ze zdravotních důvodů,
• pracovní cesty.
Skončení pracovního poměru:
• organizační důvody a aktuální judikatura,
• disciplinární důvody a praktický postup při rozvazování pracovního poměru.
Pracovní doba:
• rozvrhování pracovní doby,
• evidence pracovní doby,
• dodržování dob odpočinku.
Nejčastější překážky v práci:
• prokazování překážek v práci zaměstnancem,
• zamezení zneužívání právní úpravy (např. časté vyšetření, ošetření).
Dovolená:
• čerpání dovolené včetně čerpání ve svátek,
• převádění dovolené do dalších let,
• krácení dovolené.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Především pro personalisty a vedoucí pracovníky, kteří přicházejí při práci do styku se zákoníkem práce a potřebují tak znát aktuality v této oblasti a jejich dopady do praxe.
Přínos/cíl
Cílem semináře je nabídnout praktický pohled na vybrané oblasti zákoníku práce, ve kterých dochází často k problémům či chybám. Jde o oblasti, v nichž zpravidla existuje relevantní judikatura vyšších soudních instancí nebo ustálené názory inspektorátů práce či jiných autorit, které se v praxi doporučuje dodržovat. Přínos semináře spočívá právě v jeho kasuističnosti: nejde o ucelený výklad kompletního pracovního práva, ale cílený výklad zaměřený na problémové oblasti s uvedením popisu častých chyb a způsobu jejich předcházení či odstranění. Autor vychází především ze své dlouholeté advokátní praxe v oblasti pracovního práva, ale též z judikatury nejvyšších soudních instancí.
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
3 290 Kč
cena bez DPH
3 290 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme