Základy podvojného účetnictví – výklad dle právních předpisů pro rok 2025 včetně vysvětlení a předvedení postupů účtování příkladů
Lektoři
Hana Kovalíková
Termín
22. – 25. 4. 2025 a 28. 4. 2025; 1., 2. a 3. den 9:00–15:00, 4. den 9:00–14:00, 5. den 9:00 – 13:00
Počet výukohodin
27
Program
• úloha a zásady účetnictví,
• zákon o účetnictví a české účetní standardy,
• vyhláška pro podnikatele,
• účetní metody,
• výklad aktiv a pasiv,
• účty rozvahové a výsledkové,
• výkazy,
• dlouhodobý majetek,
• zásoby,
• finanční majetek,
• zúčtovací vztahy,
• kapitálové účty a dlouhodobé závazky,
• náklady a výnosy,
• účetní uzávěrka a závěrka,
• uzavření a otevření účetních knih,
• účetní zápisy,
• rozvaha,
• výkaz zisků a ztráty.
Praktické příklady – budou součástí jednotlivých tematických okruhů. Budou procvičeny účetní případy nejčastěji používané v každodenní praxi, a to podle jednotlivých účtových tříd. Jedná se např. o hmotný majetek, zásoby, výroba, peněžní prostředky, ceniny, náklady, výnosy a s tím související zúčtovací vztahy. Účtování cestovních náhrad, kursových rozdílů v průběhu roku a na konci účetního období.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen jak pro začínající, tak i pro mírně pokročilé účetní pracovnice a pracovníky, kteří se chtěji zdokonalit, dále i pro majitele firem, kteří chtějí alespoň trochu pochopit podstatu účetnictví a rozumět hodnotám v účetních sestavách, a chtějí se seznámit s povinostmi účetních pracovníků.
Přínos/cíl
Srozumitelný a praktický výklad, který objasní podstatu a systém podvojného účetnictví.
Velmi úspěšný a mnoho let pravidelně se opakující seminář.
Po absolvování semináře budete rozumět systému podvojného účetnictví z pohledu nejen teorie, ale hlavně z pohledu praxe.
Nabyté znalosti si ověříte poslední den na praktických příkladech nejčastěji se v praxi opakujících.
Celý výklad bude veden tzv. „polopatě“ a na konkrétních praktických příkladech budou vysvětleny účetní vazby tak, aby byl výklad jasný i pro začínající účetní.
Poznámka
Exkluzivně pro 1. VOX a.s.
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme