Základy podvojného účetnictví – výklad dle právních předpisů pro rok 2025 včetně vysvětlení a předvedení postupů účtování příkladů

Prezenčně

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

22. – 25. 4. 2025 a 28. 4. 2025; 1., 2. a 3. den 9:00–15:00, 4. den 9:00–14:00, 5. den 9:00 – 13:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

27

Program

• úloha a zásady účetnictví,
• zákon o účetnictví a české účetní standardy,
• vyhláška pro podnikatele,
• účetní metody,
• výklad aktiv a pasiv,
• účty rozvahové a výsledkové,
• výkazy,
• dlouhodobý majetek,
• zásoby,
• finanční majetek,
• zúčtovací vztahy,
• kapitálové účty a dlouhodobé závazky,
• náklady a výnosy,
• účetní uzávěrka a závěrka,
• uzavření a otevření účetních knih,
• účetní zápisy,
• rozvaha,
• výkaz zisků a ztráty.

Praktické příklady – budou součástí jednotlivých tematických okruhů. Budou procvičeny účetní případy nejčastěji používané v každodenní praxi, a to podle jednotlivých účtových tříd. Jedná se např. o hmotný majetek, zásoby, výroba, peněžní prostředky, ceniny, náklady, výnosy a s tím související zúčtovací vztahy. Účtování cestovních náhrad, kursových rozdílů v průběhu roku a na konci účetního období.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen jak pro začínající, tak i  pro mírně pokročilé účetní pracovnice a pracovníky, kteří se chtěji zdokonalit, dále i pro majitele firem, kteří chtějí alespoň trochu pochopit podstatu účetnictví a rozumět hodnotám v účetních sestavách, a chtějí se seznámit s povinostmi účetních pracovníků.

Přínos/cíl

Srozumitelný a praktický výklad, který objasní podstatu a systém podvojného účetnictví.
Velmi úspěšný a mnoho let pravidelně se opakující seminář.

Po absolvování semináře budete rozumět systému podvojného účetnictví z pohledu nejen teorie, ale hlavně z pohledu praxe.
Nabyté znalosti si ověříte poslední den na praktických příkladech nejčastěji se v praxi opakujících.
Celý výklad bude veden tzv. „polopatě“ a na konkrétních praktických příkladech budou vysvětleny účetní vazby tak, aby byl výklad jasný i pro začínající účetní.

Poznámka

Exkluzivně pro 1. VOX a.s.

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

15 718 Kč bez DPH

19 019 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

22. 4. 2025
Praha
22. 4. 2025
Online

Cenové varianty

2504000

15 718 Kč

cena bez DPH

19 019 Kč

cena s DPH

250400A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

29 864 Kč

cena bez DPH

36 136 Kč

cena s DPH

250400B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

42 439 Kč

cena bez DPH

51 351 Kč

cena s DPH

250400C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

53 441 Kč

cena bez DPH

64 664 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

17. 3. 2025

Praha

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

Prezenčně KDP ČR

17. 3. 2025

Online

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

KDP ČR Online

18. 3. 2025

Praha

23 hod

15 990 Kč

12 792 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO