Začínáme s veřejnými zakázkami – i začátky mohou být snadné

Online + záznam

Lektoři

Mgr. Markéta Svobodová

Mgr. Markéta Svobodová

Detail lektora

Termín

17. 12. 2025; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

• základní ustanovení zákona a základní zásady,
• pojem zadavatel a dodavatel,
• druhy veřejných zakázek a předpokládaná hodnota,
• zadávací podmínky,
• průběh zadávacího řízení,
• zadávací lhůta a jistota za nabídku,
• objasňování a doplňování údajů do nabídek,
• podlimitní a nadlimitní režim,
• zadávací podmínky v nadlimitním režimu,
• způsobilosti dodavatele,
• kvalifikace dodavatele,
• poddodavatel a jiné osoby – statut, doklady, požadavky,
• podání nabídek z pohledu zadavatele a z pohledu dodavatele,
• hodnocení nabídek (výběr dodavatele, uzavření smlouvy),
• námitky – náležitosti, vypořádání,
• uveřejňování – povinnosti.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen všem, kteří ve své praxi začínají s veřejným zadáváním dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, tj. zejména zaměstnancům obcí, měst na straně zadavatelů i zaměstnancům obchodních společností, kteří podávají své nabídky do veřejných soutěží a potřebují získat podrobný přehled o institutech, druzích řízení a zákonitostech zadávání.

Přínos/cíl

Praktický rozbor a řešení konkrétních základních problémů pro začínající zadavatele i začínající dodavatele; přehlednou formou.
Výklad bude přizpůsoben aktuálnímu znění zákona s důrazem na změny, které přinesla nebo přinese aktuální novela ZZVZ.

Cílem semináře je seznámit vás se zásadami zákona, jeho strukturou a vzájemnými vazbami.
Seminář se zaměří na představení členění zákona, osvojení pojmosloví a procesních postupů na straně zadavatele i dodavatele ve fázích před podáním nabídky a po podání nabídky.
Seminář bude veden formou představení ustanovení zákona a zejména praktickým rozborem a řešením konkrétních problémů praxe.
Po absolvování budete mít přehled o základních pilířích veřejného zadávání – zásady, pojmosloví, druhy řízení, o rozsahu požadavků na kvalifikaci dodavatelů a o základních procesních krocích zadavatele po podání nabídek.

Cílem je ukázat, že veřejné zadávání je oblast práva, která zajímavá, živá a přinášející neustále nové poznatky a výzvy.
Velký důraz klade lektorka na konkrétní příklady, na dotazy a diskuzi.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

2 690 Kč bez DPH

3 255 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

17. 12. 2025
Online
17. 12. 2025
Praha
22. 4. 2026
Online
22. 4. 2026
Praha
24. 6. 2026
Online
24. 6. 2026
Praha

Cenové varianty

25A5040

2 690 Kč

cena bez DPH

3 255 Kč

cena s DPH

25A504A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 111 Kč

cena bez DPH

6 184 Kč

cena s DPH

25A504B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 263 Kč

cena bez DPH

8 788 Kč

cena s DPH

25A504C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 146 Kč

cena bez DPH

11 067 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Iveta Vosecká - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).