Začínáme s veřejnými zakázkami – i začátky mohou být snadné

Online + záznam

Lektoři

Mgr. Markéta Svobodová

Mgr. Markéta Svobodová

Detail lektora

Termín

7. 4. 2025; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

• základní ustanovení zákona a základní zásady,
• pojem zadavatel a dodavatel,
• druhy veřejných zakázek a předpokládaná hodnota,
• zadávací podmínky,
• průběh zadávacího řízení,
• zadávací lhůta a jistota za nabídku,
• objasňování a doplňování údajů do nabídek,
• podlimitní a nadlimitní režim,
• zadávací podmínky v nadlimitním režimu,
• způsobilosti dodavatele,
• kvalifikace dodavatele,
• poddodavatel a jiné osoby – statut, doklady, požadavky,
• podání nabídek z pohledu zadavatele a z pohledu dodavatele,
• hodnocení nabídek (výběr dodavatele, uzavření smlouvy),
• námitky – náležitosti, vypořádání,
• uveřejňování – povinnosti.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen všem, kteří ve své praxi začínají s veřejným zadáváním dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, tj. zejména zaměstnancům obcí, měst na straně zadavatelů i zaměstnancům obchodních společností, kteří podávají své nabídky do veřejných soutěží a potřebují získat podrobný přehled o institutech, druzích řízení a zákonitostech zadávání.

Přínos/cíl

Praktický rozbor a řešení konkrétních základních problémů pro začínající zadavatele i začínající dodavatele; přehlednou formou.
Výklad bude přizpůsoben aktuálnímu znění zákona s důrazem na změny, které přinesla nebo přinese aktuální novela ZZVZ.

Cílem semináře je seznámit vás se zásadami zákona, jeho strukturou a vzájemnými vazbami.
Seminář se zaměří na představení členění zákona, osvojení pojmosloví a procesních postupů na straně zadavatele i dodavatele ve fázích před podáním nabídky a po podání nabídky.
Seminář bude veden formou představení ustanovení zákona a zejména praktickým rozborem a řešením konkrétních problémů praxe.
Po absolvování budete mít přehled o základních pilířích veřejného zadávání – zásady, pojmosloví, druhy řízení, o rozsahu požadavků na kvalifikaci dodavatelů a o základních procesních krocích zadavatele po podání nabídek.

Cílem je ukázat, že veřejné zadávání je oblast práva, která zajímavá, živá a přinášející neustále nové poznatky a výzvy.
Velký důraz klade lektorka na konkrétní příklady, na dotazy a diskuzi.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

2 590 Kč bez DPH

3 134 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

7. 4. 2025
Online
7. 4. 2025
Praha

Cenové varianty

25A2970

2 590 Kč

cena bez DPH

3 134 Kč

cena s DPH

25A297A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 921 Kč

cena bez DPH

5 954 Kč

cena s DPH

25A297B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 993 Kč

cena bez DPH

8 462 Kč

cena s DPH

25A297C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 806 Kč

cena bez DPH

10 655 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO