Vyúčtování zahraničních pracovních cest, valutová pokladna, použití platebních karet zaměstnavatele
Lektoři

Hana Kovalíková
Termín
23. 10. 2025; 9:00–14:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
5
Program
• vymezení základních ustanovení týkajících se pracovních cest zahraničních po platnosti zákoníku práce č. 262/2006 Sb., upravujícího problematiku pracovních cest,
• určení osob, kterým přísluší cestovní náhrady,
• vymezení základních pojmů – zahraniční pracovní cesta, pravidelné pracoviště, doba trvání zahraniční pracovní cesty,
• sestavení příkazu k pracovní cestě,
• nárokové náhrady – jízdné, ubytování, stravné a ostatní nutné výdaje spojené s pracovní cestou,
• problematika krácení stravného,
• paušalizace cestovních náhrad,
• poskytování záloh na pracovní cesty a jejich vyúčtování,
• vazba cestovních náhrad na zákon o daních z příjmů č. 586/1992 Sb., vazba na vnitřní směrnici,
• použití platební karty zaměstnavatele,
• pracovní cesta ve více zemích,
• přerušení pracovní cesty
• kursy, kursové rozdíly,
• valutová pokladna,
• nejčastější chyby.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen účetním a ekonomickým pracovníkům, i pokladním pracovníků,. Kteří mají v pracovní náplni i vyúčtování pracovních cest..Stejně tak se mohou zůčastnit semináře i zaměsntanci, aby se seznámili se svými právy, ale i povinnostmi.
Přínos/cíl
Seminář je určený nejen pro podnikatele, ale i pro zaměstnance státní sféry. Dodržení příslušných právních předpisů je správným krokem pro řádné vyúčtování zahraniční pracovní cesty.
Práva a povinnosti obou stran, zaměstnavatele i zaměstnace, jsou jasně daná příslušnými právními předpisy, ale často jsou oběma stranami podceňovaná, a tudíž nedodržovaná. Jak tomu zabránit a vše napravit se dozvíte právě na tomto semináři.
Na semináři se seznámíte s praktickými postupy při vyúčtování zahraničních pracovních cest i s tím, jak řešit vzniklé problémy, a tím zamezit případným sankcím (viz některé judikáty).
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
3 190 Kč
cena bez DPH
3 190 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 290 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická - zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme


