Uzavření účetnictví za zdaňovací období roku 2024 včetně zpracování dvou daňových přiznání pro podnikatele nepodléhající auditu

Prezenčně

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

9. 12. 2024; 9:00–15:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

• kontrola účetnictví na základě kontrolních vazeb,
• opravy případných chyb,
• vazba na vnitřní směrnice,
• uzávěrkové operace – účtování o zásobách variantou A a B, odpisy majetku, časové rozlišení nákladů a výnosů, dohadné položky, opravné položky, rezervy, kursové rozdíly, inventarizační rozdíly,
• zjištění výsledku hospodaření,
• výpočet daňové povinnosti a zaúčtování daňové povinnosti,
• uzavření účetnictví,
• otevření účetnictví na začátku dalšího období,
• zpracování daňového přiznání v případě zisku,
• zpracování daňového přiznání v případě ztráty,
• informace k povinným přílohám.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen nejen účetním, pracovníkům účetních a poradenských firem a ekonomickým pracovníkům, ale i samotným majitelům firem, kteří mají zájem se seznámit s postupem prací při uzavírání účetnictví.

Seminář se týká podnikatelské sféry. Je velice vhodný i pro ty, kteří ještě samostatně uzávěrku a závěrku podvojného účetnictví neprováděli.

Není určeno pro velké firmy, účast doporučujeme zejména těm firmám, které nepodléhají auditu.

Přínos/cíl

Uzavření účetnictví, tedy účetní závěrka je souhrn určitých postupů, kterému předchází zaúčtování všech účetních operací za celé účetní období v dané účetní jednotce. Učetní uzávěrka zahrnuje doúčtování všech účetních případů k poslednímu dni účetního období, dále provedení výpočtu a zaúčtování daně z příjmu, a uzavření účetních knih. Před sestavením účetní závěrky je třeba k poslednímu dni účetního období uzavřít účetní knihy, a následně sestavit účetní závěrku.

Je nevyšší čas připravit se na práce, které nám následně usnadní provedení uzavření účetnictví za zdaňovací období roku 2024. Po absolvování semináře budete vědět, jak správně uzavřít účetnictví, resp. uzavřít účetní knihy, a jak zpracovat daňové přiznání k dani z příjmů právních osob v případě zisku, a v případě ztráty. Vysvětlení co je účetní závěrka, co ji tvoří, jaké má náležitosti. Zveřejnění účetní závěrky do sbírky listin..

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

3 490 Kč bez DPH

4 223 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

9. 12. 2024
Praha

Cenové varianty

2406280

3 490 Kč

cena bez DPH

4 223 Kč

cena s DPH

240628A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 631 Kč

cena bez DPH

8 024 Kč

cena s DPH

240628B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 423 Kč

cena bez DPH

11 402 Kč

cena s DPH

240628C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 866 Kč

cena bez DPH

14 358 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

22. 11. 2024

Praha

4 hod

2 590 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

22. 11. 2024

Online

4 hod

2 590 Kč

cena bez DPH

Online + záznam

22. 11. 2024

Praha

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

22. 11. 2024

Online

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO