Uzavření účetnictví za rok 2025 krok za krokem vč. vypracování 2 daňových přiznání – zisk, ztráta
Lektoři
Hana Kovalíková
Termín
12. 2. 2026; 9:00–15:00
Počet výukohodin
6
Program
• přehled dokumentů, které by měly účetním být k dispozici,
• kontrola účetnictví na základě kontrolních vazeb,
• opravy případných chyb,
• vazba na vnitropodnikové směrnice,
• uzávěrkové operace – účtování o zásobách variantou A a B, odpisy majetku, časové rozlišení nákladů a výnosů, dohadné položky, opravné položky, rezervy, kursové rozdíly, inventarizační rozdíly,
• zjištění výsledku hospodaření,
• výpočet daňové povinnosti a zaúčtování daňové povinnosti,
• uzavření účetnictví,
• otevření účetnictví na začátku dalšího období,
• zpracování daňového přiznání v případě zisku,
• zpracování daňového přiznání v případě ztráty,
• informace k povinným přílohám.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen účetním a ekonomickým pracovníkům z podnikatelské sféry, Vhodné i pro ty, kteří ještě samostatně uzávěrku a závěrku podvojného účetnictví neprováděli. Tento seminář je převážně určen pro subjekty, které nemají povinnost mít účetní závěrku ověřenou auditorem.
Přínos/cíl
Praktický postup nejen pro začínající účetní.
Uzavření účetnictví a sestavení dvou daňovvých přiznání pro právnické osoby, pro zisk a i pro ztrátu. předvedeno na konkrétních příkladech – zisk a ztráta. Jasný a srozumitelný výklad.
Po absolvování semináře budete vědět, jak správně uzavřít účetnictví za rok 2025, a jak řádně zpracovat daňové přiznání v případě kdy účetní jednotka vykáže zisk, ve druhém případě kdy vykáže ztrátu.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
5 390 Kč
cena bez DPH
5 390 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Iveta Vosecká - zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).