Účetní závěrka za rok 2024 u nestátních neziskových organizací

Online

Lektoři

Ing. Dagmar Beránková

Ing. Dagmar Beránková

Detail lektora

Termín

12. 12. 2024; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

Rekapitulace potřebných předpisů pro neziskové organizace (veřejně prospěšné poplatníky):
• příprava na účetní závěrku (vazba na zákon o účetnictví, zřizovatele, statutární orgán),
• inventarizace fyzická, dokladová a tzv. kombinovaná, proúčtování inventarizačních rozdílů,
• analýza účtů, tedy kontrolní vazby v účetnictví (účty aktiv, pasiv, nákladů a výnosů, podrozvaha),
• závěrkové operace (časové rozlišení, dohady, přecenění kursem k 31. 12., odpisy, opravné položky
apod.),
• účtování dotací,
• dary, darovací smlouvy, způsob účtování, vliv na daň z příjmu,
• dědictví,
• účetní závěrka – změny v účetních výkazech.

Sestavení přiznání k dani z příjmu:
• veřejná prospěšnost dle zákona o dani z příjmů,
• příjmy, výdaje, náklady, výnosy,
• rozdíl mezi širokým a úzkým základem daně,
• příjmy (jsou předmětem daně, osvobozené, nejsou předmětem daně),
• dary osvobozené nebo zahrnuté do základu daně.

Audity, co je audit:
• audit účetní závěrky,
• audit dotace,
• co je potřeba si připravit, jaké jsou povinnosti účetní jednotky a auditora,
• druhy výroku, dopis auditora.

Účetní závěrka při vedení jednoduchého účetnictví:
• povinnosti z hlediska předpisů,
• příjmy, výdaje,
• sestavení závěrky, výkazy, přiznání k dani z příjmů.

Příprava nového zákona o účetnictví.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Kurz je určen pro pracovníky nestátních neziskových organizací, kteří musí sestavit, schválit či podepsat účetní závěrku a sestavit přiznání k dani z příjmu právnických osob.
Je vhodný i pro vedoucí pracovníky těchto organizací (i když nemusí všemu rozumět, neznalost zákona neomlouvá a zjednodušování problémů také ne).

Přínos/cíl

Na kurzu si ukážeme praktické postupy pro účetní závěrku nestátních neziskových organizací a přiznání k dani z příjmu. Současně se budeme věnovat i specifikám, které můžete v rámci ukončení roku řešit, např. vyúčtování dotací, inventarizace účtů, sestavení rozpočtu na další rok apod.

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

2 890 Kč bez DPH

3 497 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

12. 12. 2024
Online
12. 12. 2024
Praha

Cenové varianty

24A4880

2 890 Kč

cena bez DPH

3 497 Kč

cena s DPH

24A488A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 491 Kč

cena bez DPH

6 644 Kč

cena s DPH

24A488B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 803 Kč

cena bez DPH

9 442 Kč

cena s DPH

24A488C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu (každý další účastník má slevu 15% ze základní ceny)

9 826 Kč

cena bez DPH

11 889 Kč

cena s DPH

24A4886

cena pro členy Komory certifikovaných účetních a členy Svazu účetních

2 601 Kč

cena bez DPH

3 147 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO