Strategický management

Online

Lektoři

doc. PhDr. Ing. Jan Urban CSc.

doc. PhDr. Ing. Jan Urban CSc.

Detail lektora

Termín

18. 2. 2022; 9:00–14:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

5

+

2 490 Kč bez DPH

3 013 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• co je firemní strategie a jaký je její význam pro vaši firmu,
• co firemní strategiií není, byť je to často tak nazýváno,
• příklady úspěšných i neúspěšných strategií,
• hlavní typy firemních strategií,
• konkurenční výhody a jejich zdroje,
• jakou strategii zvolit; analýza potenciálních strategií a její metody,
• zavedení a prosazení strategie ve firmě,
• vyhodnocování strategií,
• nejčastější chyby při tvorbě firemních strategií a cesty jejich překonání.

Určeno

Seminář je určen stávajícím i budoucím manažerům, kteří se chtějí seznámit s obsahem, významem a tvorbou strategie jako “královskou” manažerskou disciplínou jakož i východiskem k řízení všech úspěšných organizací.

Přínos/cíl

Pochopíte, co je (a co není) firemní strategie a jaký je její význam. Poznáte cíle a hlavní úkoly strategického managementu, tvorbu strategie i její metody. Budou ilustrovány způsoby, jak strategii ve firmě zavést a prosadit i jak její úspěšnost hodnotit. Výklad se bude opírat o řadu úspěšných (i neúspěšných) firemních strategií včetně metod jejich prosazování.

Poznámka

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací v případě potvrzené úhrady den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.

Termíny

18. 2. 2022
Online
20. 5. 2022
Online

Cenové varianty

2221330

2 490 Kč

cena bez DPH

3 013 Kč

cena s DPH

222133A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 731 Kč

cena bez DPH

5 725 Kč

cena s DPH

222133B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 723 Kč

cena bez DPH

8 135 Kč

cena s DPH

222133C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 466 Kč

cena bez DPH

10 244 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo