Podvojné účetnictví – úroveň 2 – návaznost na seminář Základy podvojného účetnictví úroveň 1 – speciálka

Novinka Prezenčně

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

9. – 10. 6. 2026; 9:00–15:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

12

Program

• zopakování základů účetních předpisů včetně legislativních změn
• účetní doklady a jejich náležitosti s vazbou na určité vnitřní směrnice
• účtový rozvrh
• učtová třída 1 – zásoby – materiál a zboží
• účtová třída 2 – skupiny 21, 22,
• účtová třída 3 – skupiny 31, 32, 33, 34, 36, 37
• skupina 38 – časové rozišení – vazba na vnitřní směrnice, správnost účtování na základě účetních dokladů a jiných potřebných informací,
– dohadné účty aktivní a pasivní – stanovení jejich výše, správné zaúčtování a následně zúčtování,
• stanovení postupu účtování v cizích měnách, přepočty, výpočet a účtování kurzových rozdílů
• cestovní náhrady – zahraniční pracovní cesty
• účtová třída 0 – dlouhodobý hmotný majetek
– zařazení, vyřazení, převody uvnitř účetní jednotky
– odepisování majetku
– technické zhodnocení, modernizace, rekonstrukce
– dopady do výsledku hospodaření,
– zmařená invetice
– zařazování a vyřazování majetku,
• upozornění na chyby, které se při účtování objevují
• postup při opravě účetních chyb

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Nově zařazený seminář na základě požadavku posluchačů.

Seminář je určen jak pro účetní, které znají základy podvojného účetnictví, a nejen chtějí, ale také se potřebují dále v účetnidctví zdokonalit. Je určen i pro majitele firem, kteří mají zájem alespoň trochu pochopit podstatu účetnictví a rozumět hodnotám v účetních sestavách, a chtějí se seznámit i s povinostmi účetních pracovníků.

Přínos/cíl

Srozumitelný a praktický výklad, který objasní a rozšíří dosud nabyté znalosti podstaty systému podvojného účetnictví. V tomto semináři se budou podrobněji probírat účetní operace, se kterými se účetní nejčastěji setkávají v každodenní praxi.

Po absolvování semináře budete schopni zaúčtovat běžné a opakující se účetní operace

Nabyté znalosti si ověříte poslední den na praktických příkladech nejčastěji se v praxi opakujících.

Celý výklad bude veden opět jako u semináře úrovně 1 tzv. „polopatě“, a na konkrétních praktických příkladech budou vysvětleny účetní vazby tak, aby byl výklad zcela jasný.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

6 190 Kč bez DPH

7 490 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

9. 6. 2026
Praha

Cenové varianty

2602330

6 190 Kč

cena bez DPH

7 490 Kč

cena s DPH

260233A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 761 Kč

cena bez DPH

14 231 Kč

cena s DPH

260233B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

16 713 Kč

cena bez DPH

20 223 Kč

cena s DPH

260233C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

21 046 Kč

cena bez DPH

25 466 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

1. 12. 2025

Praha

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

1. 12. 2025

Online

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Online + záznam

2. 12. 2025

Praha

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Prezenčně AKREDITOVÁNO

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Iveta Vosecká - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).