Peněžní a nepeněžní plnění včetně benefitů poskytované zaměstnancům v roce 2025

Prezenčně

Lektoři

Vladislava Dvořáková, DiS.

Vladislava Dvořáková, DiS.

Detail lektora

Termín

7. 3. 2025; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

Program

Benefity v roce 2025 – dopady změn provedené v zákoně o daních z příjmů od roku 2025
Naturální příjmy versus Benefity
Příspěvek na stravování/stravenkový paušál versus stravné
Maximální výše příspěvku na stravování/stravenkový paušál v roce 2025
Poskytnutí rekreace/zájezdu a možnosti sportovního a kulturního vyžití, zdravotní péče v roce 2025
Kurzy, školení, školné pro zaměstnance či rodinné příslušníky
Mateřské školky – příspěvek na mateřskou školku nebo vlastní (firemní) předškolní zařízení
Příspěvky na produkty na stáří – vliv na potvrzení o zdanitelných příjmech a další souvislosti
Služební automobil používaný k soukromým účelům, 1%, 0,5% a 0,25% dodanění včetně pojistného
Výrobky a služby, za cenu nižší než obvyklou, poskytované zaměstnancům – doprava do zaměstnání na náklady zaměstnavatele a další výhody poskytované zaměstnancům/poplatníkům
Pojištění odpovědnosti členů statutárních orgánů a další příjmy dle zákona o dani z příjmů členů statutárních orgánů
Práce na dálku jako benefit – jaké úskalí musí zaměstnavatel řešit při práci na dálku – specifika poskytování náhrady za práci na dálku?
Mzdový list a evidence poskytování benefitů zaměstnancům – evidence osvobozených příjmů na mzdovém listě dle § 38j zákona o daních z příjmů

• Diskuze a zodpovězení konkrétních dotazů

Určeno

Seminář je určen pracovníkům HR a ekonomických oddělení, kteří rozhodují nebo činí doporučení vrcholovému vedení o odměňování zaměstnanců, zejména o jeho formě, motivačních složkách a zaměřují se na výši nákladů v odměňování zaměstnanců.

Přínos/cíl

Z pohledu daně z příjmů právnických a fyzických osob a pojistného na veřejnoprávní pojištění. Nepeněžní odměňování zaměstnanců – benefity a další nepeněžní plnění za práci. Praktické otázky poskytování jednotlivých benefitů. Jak se vyhnout nejčastějším chybám při poskytování benefitů?

Absolvováním semináře získáte přehled o současné praxi odměňování zaměstnanců prostřednictvím poskytovaných peněžních i nepeněžních plnění včetně benefitů z pohledu daně z příjmů právnických i fyzických osob, pojistného na veřejnoprávní pojištění.
Dále získáte přehled o problémech, které se mohou v praxi vyskytnout, a možnosti jejich řešení. S lektorkou a ostatními účastníky si budete moci předat zkušenosti z praxe v otevřené diskuzi.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 890 Kč bez DPH

3 497 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

7. 3. 2025
Praha
7. 3. 2025
Online

Cenové varianty

2502030

2 890 Kč

cena bez DPH

3 497 Kč

cena s DPH

250203A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 491 Kč

cena bez DPH

6 644 Kč

cena s DPH

250203B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 803 Kč

cena bez DPH

9 442 Kč

cena s DPH

250203C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 826 Kč

cena bez DPH

11 889 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO