Peněžní a nepeněžní plnění včetně benefitů poskytované zaměstnancům v roce 2025
Lektoři
Vladislava Dvořáková, DiS.
Termín
7. 3. 2025; 9:00–14:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
5
Program
• Benefity v roce 2025 – dopady změn provedené v zákoně o daních z příjmů od roku 2025
• Naturální příjmy versus Benefity
• Příspěvek na stravování/stravenkový paušál versus stravné
• Maximální výše příspěvku na stravování/stravenkový paušál v roce 2025
• Poskytnutí rekreace/zájezdu a možnosti sportovního a kulturního vyžití, zdravotní péče v roce 2025
• Kurzy, školení, školné pro zaměstnance či rodinné příslušníky
• Mateřské školky – příspěvek na mateřskou školku nebo vlastní (firemní) předškolní zařízení
• Příspěvky na produkty na stáří – vliv na potvrzení o zdanitelných příjmech a další souvislosti
• Služební automobil používaný k soukromým účelům, 1%, 0,5% a 0,25% dodanění včetně pojistného
• Výrobky a služby, za cenu nižší než obvyklou, poskytované zaměstnancům – doprava do zaměstnání na náklady zaměstnavatele a další výhody poskytované zaměstnancům/poplatníkům
• Pojištění odpovědnosti členů statutárních orgánů a další příjmy dle zákona o dani z příjmů členů statutárních orgánů
• Práce na dálku jako benefit – jaké úskalí musí zaměstnavatel řešit při práci na dálku – specifika poskytování náhrady za práci na dálku?
• Mzdový list a evidence poskytování benefitů zaměstnancům – evidence osvobozených příjmů na mzdovém listě dle § 38j zákona o daních z příjmů
• Diskuze a zodpovězení konkrétních dotazů
Určeno
Seminář je určen pracovníkům HR a ekonomických oddělení, kteří rozhodují nebo činí doporučení vrcholovému vedení o odměňování zaměstnanců, zejména o jeho formě, motivačních složkách a zaměřují se na výši nákladů v odměňování zaměstnanců.
Přínos/cíl
Z pohledu daně z příjmů právnických a fyzických osob a pojistného na veřejnoprávní pojištění. Nepeněžní odměňování zaměstnanců – benefity a další nepeněžní plnění za práci. Praktické otázky poskytování jednotlivých benefitů. Jak se vyhnout nejčastějším chybám při poskytování benefitů?
Absolvováním semináře získáte přehled o současné praxi odměňování zaměstnanců prostřednictvím poskytovaných peněžních i nepeněžních plnění včetně benefitů z pohledu daně z příjmů právnických i fyzických osob, pojistného na veřejnoprávní pojištění.
Dále získáte přehled o problémech, které se mohou v praxi vyskytnout, a možnosti jejich řešení. S lektorkou a ostatními účastníky si budete moci předat zkušenosti z praxe v otevřené diskuzi.
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme