Nastavení kontrolního systému a správných postupů v účetnictví s vazbou nejen na povinné vnitřní směrnice

Online

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

26. 3. 2025; 9:00–15:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

• platné účetní předpisy a metody pro podnikatele, kteří vedou účetnictví,
• nastavení kontrolního systému a postupů pro potřeby praktických kontrol účetních sestav
• informace k tvorbě vnitřních směrnic účetní jednotky
• doklady, dokumenty a podklady, které jsou nezbytné pro správné vedení účetnictví a pro provádění kontrol,
• nejčastěji se objevující účetní případy ve třídách 0, 1, 2, 3, 5 a 6,
• případy, kde se objevují chyby v zaúčtování, např. účtování záloh a zahraničních faktur,
• předvedení analytického členění ve třídě 5, a to s vazbou na zákon o daních z příjmů, tzn. stanovení účtů daňově i nedaňově účinných,
• vazba na obchodní smlouvy,
• chyby při uzavírání obchodních smluv,
• zajištění správné spolupráce jednotlivých oddělení,
• časté chyby v postupech při kontrole účetních sestav.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pracovníkúm účtáren, účetním firmám, ale i majitelům firem, kteří chtějí mít své účetnictví v pořádku, a chtějí mu v základu porozumět. Určeno pro podnikatelskou sféru.

Přínos/cíl

Základ pro řádnou kontrolu účetnictví spočívá v perfektním nastavení celého kontrolního systému.

Pokud si účetní jednotka nevytvoří kontrolní systém účetnictví, správné postupy, a nebude mít vytvořené vnitřní směrnice (minimálně ty povinné), nemůže mít stoprocentní jistotu, že účetnictví bude v pořádku. Bez toho nelze provádět pravidelné kontroly účetnictví.

Na semináři se dozvíte jakým způsobem nejlépe nastavit celý kontrolní systém, naučíte se pracovat s účetními sestavami a s ostatními nezbytnými podklady a doklady pro účetnictví. S pomocí konkrétních kontrolních vazeb budete umět najít chyby a omyly v účetnictví. Dozvíte se také jakým způsobem stanovi spolupráci s ostaními zaměsstnanci firmy.

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

3 290 Kč bez DPH

3 981 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

26. 3. 2025
Online
26. 3. 2025
Praha

Cenové varianty

25A3990

3 290 Kč

cena bez DPH

3 981 Kč

cena s DPH

25A399A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 251 Kč

cena bez DPH

7 564 Kč

cena s DPH

25A399B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 883 Kč

cena bez DPH

10 748 Kč

cena s DPH

25A399C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu (každý další účastník má slevu 15% ze základní ceny)

11 186 Kč

cena bez DPH

13 535 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO