Mzdové účetnictví pro personalisty

Prezenčně

Lektoři

Vladislava Dvořáková, DiS.

Vladislava Dvořáková, DiS.

Detail lektora

Termín

27.- 28. 8. 2025; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

10

Program

Druhy pracovněprávních vztahů a dopad těchto pracovněprávních vztahů do zúčtování mezd/platů a nákladů spojených s pracovně právními vztahy – odvod zdravotního a sociálního pojištění – pracovní poměr a dohody – co je nutné vést za agendu u pracovněprávních vztahů pro potřeby zpracování
Flexinovala zákoníku práce v roce 2025
Pracovní doba – její nastavení a problematika zúčtování mezd – co je „fondem pracovní doby“ u nerovnoměrného rozvržení pracovní doby – jak dokládat evidenci pracovní doby pro zpracování mezd a co je evidencí pracovní doby dle zákoníku práce; změny v oblasti pracovní doby od roku 2025 – nejen u pracovního poměru
Smlouvy o výkonu funkce – zúčtování odměn z těchto smluv a rozdíly proti zúčtování mezd a odměn z dohod – co vše musí mít za informace mzdová účtárna z těchto smluv pro správné zpracování – jak rozlišit pro zpracování nutné údaje ze smlouvy o výkonu funkce; smlouva o výkonu funkce a nerezident
Dohody konané mimo pracovní poměr v roce 2025 – nová specifika u dohod; výpočet dovolené a řetězení dohod ve vztahu k nároku na dovolenou;
Přesčasová práce a náhradní volno, pracovní pohotovost, překážky v práci – evidence těchto nároků
Práce ve svátek a náhradní volno – rozdíl oproti přesčasové práci
Příplatky – příplatky dle ZP – minimální výše
Průměrný výdělek – komplikace v dané oblasti a souvislosti s pracovní dobou; změny v průměrném čistém měsíčním výdělku a změny týdenní pracovní doby;
Dovolená – specifické příklady; dovolená a dohody konané mimo pracovní poměr
Další specifické nároky zaměstnance – odstupné dle ZP a nad ZP; konkurenční doložka a poskytování plnění za splnění závazku; smlouva o výkonu funkce a „konkurenční doložka“
Potvrzení o zaměstnání a srážky ze mzdy – proces srážek ze mzdy u zaměstnavatele
Srážky ze mzdy – výrazné změny v oblasti srážek ze mzdy a rozsahu prováděných srážek u zaměstnance dlužníka
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením – zákon o zaměstnanosti – plnění OZP za kalendářní rok, náhradní plnění – ověřování, aplikace MPSV
Potvrzení ÚP – Potvrzení o průměrném měsíčním čistém výdělku pro ÚP – průměrný čistý měsíční výdělek u dohod konaných mimo pracovní poměr a rozdíl oproti pracovnímu poměru
Zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele – kdo spadá do zákonného pojištění zaměstnavatele a kdo je vyjmut ze zákonného pojištění odpovědnosti

• Dotazy, diskuze

Určeno

Seminář je určen pro zaměstnance zodpovědné za personální práci – personalisty, kumulované pozice personalista – mzdový účetní, vedoucí zaměstnance.

Přínos/cíl

Nejste mzdový účetní, přesto byste se měli umět ve mzdovém účetnictví orientovat?
Na semináři se dozvíte, co v personální oblasti ovlivňuje mzdové náklady.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

5 480 Kč bez DPH

6 631 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

27. 8. 2025
Praha
27. 8. 2025
Online

Cenové varianty

2502060

5 480 Kč

cena bez DPH

6 631 Kč

cena s DPH

250206A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 412 Kč

cena bez DPH

12 599 Kč

cena s DPH

250206B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

14 796 Kč

cena bez DPH

17 903 Kč

cena s DPH

250206C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

18 632 Kč

cena bez DPH

22 545 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO