Moderní metody náboru, sociální sítě a headhunting – Mistrovství v LinkedIn I.

Prezenčně

Lektoři

Ing. Veronika Lencová, Ph.D., MBA

Ing. Veronika Lencová, Ph.D., MBA

Detail lektora

Termín

25. 7. 2024; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

Úvod
Vývoj náboru a najímání zaměstnanců
Nábor dříve (náborové agentury, tištěné reklamy, webové stránky atd.)
Nábor dnes (interní nábor, zaměstnanecký branding, osobní značka, sociální média atd.)
Změny v najímání a náboru a jak na ně reagovat
Praktický příklad moderního náboru: Red Hat Czech

1. Specifika společnosti a brněnské pobočky
2. Specifika práce, pozic a náročného výběru inženýrů (Java, Python, Ruby a C, systémoví inženýři, administrátoři)
3. Zdroje náboru – tradiční zdroje nestačí
4. Náborový model (minulost: tradiční cyklus plného života, současnost: doručení + poradenství)
5. Náborové nástroje (CRM, ATS, Sociální média, Reklama na cílených serverech, Upstream)
Sociální sítě a média
1. Kvalitní obsah
2. Cílová komunita
3. Buďte velvyslanec firemní značky
4. Vytvořte a udržujte vlastní osobní značku náborářů
5. Význam rovnováhy osobní a profesní sociální přítomnosti
6. Vyvarujte se neetického chování
Práce s kandidáty
1. Identifikujte
2. Zapojte se
3. Konvertujte
4. Dělejte interview
5. Buďte vlastníky náborového procesu
6. Najímejte
Další tip pro osobní účet na LinkedIn – vyberte svou osobní adresu
Příprava před další fází teorie náboru

1. Jsem připraven (teorie, ukázkové popisy pozic, CV, koncept náborového plánu)
2. Rozumím technologiím, produktům a organizaci
3. Mám přehled o požadovaných dovednostech, struktuře pohovoru, časové ose, očekávání
4. Plán projektu (cílové společnosti, trhy, sociální sítě, časový plán)
5. Best Practices (kick off meeting pro každou pozici, plán a strategie, předem identifikuj úskalí a navrhni opatření)
Termíny a klíčová slova (Kick off meeting, Job desc, průzkum trhu, Ongoing research)
Publikování pracovních pozic a náborových příspěvků
Pět identifikace kandidáta

1. Hledání klíčových slov
2. Koncepční vyhledávání
3. Implicitní vyhledávání
4. Přirozené hledání
5. Nepřímé vyhledávání
Booleovské vyhledávání
1. Modifikátory (AND, OR, NOT)
2. Kulaté závorky
3. Citáty
Vybudování vyhledávacího řetězce a práce s moduly
Ukázkový projekt

1. Zadání úkolu
2. Použití LinkedIn na splnění úkolu
Shrnutí, závěr

Určeno

PERSONALISTIKA A PSYCHOLOGIE, PERSONÁLNÍ VÝBĚR A RECRUITING

Přínos/cíl

V současné době, kdy svět ovládá Internet, dochází k výraznému vývoji metod a nástrojů v oblasti náboru a najímání zaměstnanců. Roli rozsáhlých náborových týmů dnes z velké části dokáží suplovat sociální média a množství online nástrojů, které jsou využívány jako efektivní prostředek pro vyhledávání nových kandidátů. Takto postupuje dnes již více než 80 procent organizací. V našem workshopu vám ukážeme praktické příklady moderního náboru a naučíme Vás jak sociální sítě a média využívat.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

5 590 Kč bez DPH

6 764 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

25. 7. 2024
Praha
25. 7. 2024
Online

Cenové varianty

2423280

5 590 Kč

cena bez DPH

6 764 Kč

cena s DPH

242328A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 621 Kč

cena bez DPH

12 851 Kč

cena s DPH

242328B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 093 Kč

cena bez DPH

18 263 Kč

cena s DPH

242328C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

19 006 Kč

cena bez DPH

22 997 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO