Když podřízení chybují – jak manažersky dobře zvládnout lidská selhání a pochybení
Jak jednat v situacích, se kterými se každý manažer ve své praxi nepochybně setká.
Lektoři

Mgr. Michal Žmolík
Termín
14. 12. 2023; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
• psychologické pozadí prožívání lidských selhání a pochybení,
• křivka výkonu zaměstnance po osobním neúspěchu a pochybení,
• zásady poskytování účinné zpětné vazby v komunikaci lidských pochybení a její vliv na následnou výkonnost zaměstnance,
• význam volby komunikačních technik na přijetí/nepřijetí zodpovědnosti podřízeného za vlastní selhání,
• dopad účinného zpracování a komunikování chyby člena týmu na týmové klima, týmovou komunikaci a spolupráci,
• jak manažersky komunikovat vlastní pochybení se svým nadřízeným i podřízenými,
• postupy jednání a řešení chyb, které posilují přirozenou autoritu v týmu.
• nácvik komunikace a manažerského jednání v situacích, se kterými se každý manažer ve své praxi nepochybně setká.
Určeno
Seminář je určen manažerům, jakož i zaměstnancům, kteří pracují v týmu.
Přínos/cíl
Osvojíte si praktické komunikační techniky i vzorce jednání v manažersky náročných situacích.
Porozumíte, jaký dopad má efektivní řízení v případě chyb podřízených na jejich dlouhodobou pracovní výkonnost. Dozvíte se, jak může účinné zpracování chyby následně ovlivnit týmové klima, spolupráci i další vzájemnou komunikaci.
Získáte praktické nástroje, jak postupovat a komunikovat kolegovi v týmu jeho pracovní pochybení.
Praktickými nácviky si posílíte dovednost oznamovat vlastní pochybení svému podřízenému i nadřízenému.
Budete se inspirovat konkrétními případy z manažerské praxe.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 690 Kč
cena bez DPH
5 690 Kč
cena bez DPH
4 690 Kč
cena bez DPH
5 690 Kč
cena bez DPH
3 790 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme



