Jednáme s klientem po telefonu
Lektoři
Lenka Kubáčová
Termín
12. 2. 2025; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
• příprava na telefonát: struktura rozhovoru s klientem,
• komunikační úrovně a komunikační bloky,
• typy zákaznické motivace,
• zlatá pravidla telefonování,
• typologie klientů,
• typy otázek a jejich prezentace klientovi,
• na co si dát v rozhovoru pozor,
• námitky a jak s nimi pracovat,
• komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.
Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti:
• jak obchodovat po telefonu,
• jak po telefonu zaujmout,
• postup pro telefonické sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),
• práce s doporučením.
Určeno
Určeno všem, kteří využívají telefon často jako svůj pracovní nástroj, ať už ke sjednávání schůzek pro sebe či svého šéfa, nebo přímo k nabídce a uzavírání obchodu.
Téma je určeno pro začínající a mírně pokročilé, kteří cítí potřebu se ve svém telefonickém umu zdokonalovat a nacházet nové cesty v komunikaci navenek.
Přínos/cíl
Na tomto semináři:
• se naučíte správné komunikační postupy,
• pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem,
• zjistíte, jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem,
• pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat,
• začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při řešení námitek a reakcí klienta.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 690 Kč
cena bez DPH
4 420 Kč
3 536 Kč
cena bez DPH
1 975 Kč
cena bez DPH
1 975 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme