Jednáme s klientem po telefonu

Prezenčně

Lektoři

Lenka Kubáčová

Lenka Kubáčová

Detail lektora

Termín

12. 2. 2025; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

• příprava na telefonát: struktura rozhovoru s klientem,
• komunikační úrovně a komunikační bloky,
• typy zákaznické motivace,
• zlatá pravidla telefonování,
• typologie klientů,
• typy otázek a jejich prezentace klientovi,
• na co si dát v rozhovoru pozor,
• námitky a jak s nimi pracovat,
• komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.

Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti:
• jak obchodovat po telefonu,
• jak po telefonu zaujmout,
• postup pro telefonické sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),
• práce s doporučením.

Určeno

Určeno všem, kteří využívají telefon často jako svůj pracovní nástroj, ať už ke sjednávání schůzek pro sebe či svého šéfa, nebo přímo k nabídce a uzavírání obchodu.
Téma je určeno pro začínající a mírně pokročilé, kteří cítí potřebu se ve svém telefonickém umu zdokonalovat a nacházet nové cesty v komunikaci navenek.

Přínos/cíl

Na tomto semináři:
• se naučíte správné komunikační postupy,
• pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem,
• zjistíte, jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem,
• pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat,
• začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při řešení námitek a reakcí klienta.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

5 590 Kč bez DPH

6 764 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

12. 2. 2025
Praha

Cenové varianty

2520470

5 590 Kč

cena bez DPH

6 764 Kč

cena s DPH

252047A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 621 Kč

cena bez DPH

12 851 Kč

cena s DPH

252047B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 093 Kč

cena bez DPH

18 263 Kč

cena s DPH

252047C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

19 006 Kč

cena bez DPH

22 997 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO