Jak správně nastavit pravidla pro vyúčtování zahraničních pracovních cest v roce 2026, valutová pokladna, použití platebních karet

Online

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

15. 1. 2026; 9:00–14:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

5

Program

• vymezení základních ustanovení týkajících se pracovních cest zahraničních po platnosti zákoníku práce č. 262/2006 Sb. upravujícího problematiku pracovních cest,
• určení osob, kterým přísluší cestovní náhrady,
• vymezení základních pojmů – zahraniční pracovní cesta, pravidelné pracoviště, doba trvání zahraniční pracovní cesty,
• sestavení příkazu k pracovní cestě,
• nárokové náhrady – jízdné, ubytování, stravné a ostatní nutné výdaje spojené s pracovní cestou,
• problematika krácení stravného,
• poskytování kapesného,
• paušalizace cestovních náhrad,
• poskytování záloh na pracovní cesty a jejich vyúčtování,
• vazba cestovních náhrad na zákon o daních z příjmů č. 586/1992 Sb. a na vnitropodnikové směrnice,
• použití platební karty,
• směna peněz na jinou měnu, doložení směny,
• pracovní cesta ve více zemích,
• přerušení pracovní cesty,
• kursy, kursové rozdíly,
• valutová pokladna,
• nejčastější chyby a jejich oprava.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Teorie je základ, ale skutečná praxe velký přínos. Seminář je určen účetním a ekonomickým pracovníkům, pokladním, a to jak z podnikatelské, tak i ze státní i nestátní neziskové sféry.

Přínos/cíl

Řádné nastavení postupu při vyúčtování zahraničních pracovních cest včetně správného vypracování vnitřních směrnic usnadní práci nejen zaměstnanců vyslaných na pracovní cestu, ale také pracovníkům, kteří mají na starosti vyúčtování.

Práva a povinnosti obou stran, zaměstnavatele i zaměstnance, jsou jasně daná.

Na semináři se seznámíte s praktickými postupy při nastavení praktického postupu pro vyúčtování zahraničních pracovních cest v roce 2026 s tím, jak nejépe řešit vzniklé problémy, které často způsobí nejen zaměstnavatelé, ale i zaměstnanci.

Dozvíte se, jaké postupy mají být uvedené ve vnitropodnikové směrnici, a jak postupovat v případě, když někteří zaměstnavatelé, ale často i zaměstnanci, nechtějí dodržovat nutné právní předpisy.

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

3 179 Kč bez DPH

3 847 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

15. 1. 2026
Online
15. 1. 2026
Praha

Cenové varianty

26A2200

3 179 Kč

cena bez DPH

3 847 Kč

cena s DPH

26A220A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 040 Kč

cena bez DPH

7 309 Kč

cena s DPH

26A220B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 583 Kč

cena bez DPH

10 386 Kč

cena s DPH

26A220C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 809 Kč

cena bez DPH

13 078 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

1. 12. 2025

Praha

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

1. 12. 2025

Online

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Online + záznam

2. 12. 2025

Praha

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Prezenčně AKREDITOVÁNO

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Iveta Vosecká - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).