IFRS v praxi – pro pokročilé

Online + záznam

Lektoři

Robert Mládek

Robert Mládek

Detail lektora

Termín

5. - 7. 5. 2025, 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

18

Program

● úvod do problematiky,
● zaúčtování, ocenění, vykazování,
● reálná hodnota,
● peníze a krátkodobé investice (přehled),
● pohledávky: smluvní majetek, uznání výnosů (ocenění), příklady,
● zásoby: klasifikace, ocenění, příklady, uznání výnosů (načasování),
● časové rozlišení a dohadné položky,
● hmotný majetek: třídy a skupiny, ocenění, komponenty, životnost a odpisy,
● nehmotný majetek: třídy a skupiny, ocenění, goodwill,
● leasing,
● závazky,
● vlastní kapitál,
● výsledovka, uznání výnosů (služby a POC),
● impairment,
● volitelná témata (segmenty, cizí měny, finanční nástroje, atd.).

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen těm, kteří se již seznámili s IFRS a rádi by prohloubili své znalosti. Spíš než pro ty, kteří se čerstvě ocitli v prostředí, kde se IFRS aplikuje, je zaměřen na ty, kteří v takovém prostředí už nějakou dobu pracují, a rádi by se posunuli dál. Seminář je přínosem také pro auditory, poradce či pracovníky IT firem, kteří se zajímají o technické aspekty IFRS.

Přínos/cíl

Vedle českých firem, které jsou emitenty investičních cenných papírů, na českém území působí mnoho zahraničních firem s povinností reportovat podle IFRS ve svých zemích. Přestože práce v účetním oddělení takové firmy může být zajímavá, zpravidla vyžaduje nejen znalost českých účetních předpisů, ale také IFRS. A samozřejmě, znalost anglického jazyka, který mnoho zahraničních firem používá pro interní komunikaci, je také často výhodou.
Česka účetní úprava se sice pomalu blíží IFRS, ale pouze krátkými kroky. Například, chystaná novela zákona, která mela CUS přiblížit IFRS se odsouvá, i když je možné, že některé změny, například možnost účtovat v jiné měně než CZK, mohou nastat. Protože hlavní cíl školeni je ale IFRS, je vždy aktuální, a to bez ohledu na průběh vývoje na české účetní scéně.
Z praktického hlediska se při aplikaci IFRS občas naráží na jistou komplikaci. Jak napovídá název, International Financial Reporting Standards upravují reporting (výstupy), nikoli accounting (postupy). Mimo jiné to znamená, že IFRS nepředepisují žádnou směrnou účtovou osnovu, a zpravidla ponechávají tvorbu účetních postupů na úsudku těch, kteří standardy musí nejprve interpretovat a pak zavést do praxe. Proto seminář také nabízí stovky praktických příkladů toho, jak IFRS použít pro účtování. Velká část těchto příkladů je také na stránkách ifrs-gaap.com/policies-and-procedures. V semináři jsou ale prezentovány i jejich verze v českém jazyce.
Aby bylo co nejužitečnější, školení účastníkům nejen nabízí možnost klást dotazy, ale také se zapojit do diskuze, a tím ovlivnit nejen výběr témat (ne všechna témata jsou volitelná), ale i hloubku, do které se probírají. Nakonec, vzhledem k tomu, že mnoho firem používá anglický jazyk na celofiremní úrovni, je materiál dvojjazyčný, seminář probírá základní účetní angličtinu, a upozorňuje na místa, kde často dochází k nedorozumění.

Poznámka

Postupy, účetní politika, řešení praktických příkladů, diskuze. Obdržíte bohaté studijní materiály. Exkluzivně v nabídce 1. VOX a.s.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

9 490 Kč bez DPH

11 483 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

5. 5. 2025
Online

Cenové varianty

25A0860

9 490 Kč

cena bez DPH

11 483 Kč

cena s DPH

25A086A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

18 031 Kč

cena bez DPH

21 818 Kč

cena s DPH

25A086B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

25 623 Kč

cena bez DPH

31 004 Kč

cena s DPH

25A086C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

32 266 Kč

cena bez DPH

39 042 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO