IFRS – Mezinárodní standardy účetního výkaznictví komplexně

Sleva Prezenčně

POSLEDNÍ VOLNÁ MÍSTA

Lektoři

doc. Ing. Dana Dvořáková, Ph.D.

doc. Ing. Dana Dvořáková, Ph.D.

Detail lektora

Termín

18. – 20. 3. 2025; 1. a 2. den 9:00–18:00, 3. den 9:00–17:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

23

Program

• definice a rozpoznání základních prvků účetní závěrky,
• výchozí koncepce oceňování IFRS (včetně problematiky kursových rozdílů – IAS 21, aktivace výpůjčních nákladů – IAS 23 a problematiky snížení hodnoty aktiv – IAS 36, IFRS 13 – Oceňování v reálné hodnotě),
• dlouhodobá nehmotná aktiva (IAS 38, vazby na související standardy),
• dlouhodobá hmotná aktiva (IAS 16, vazby na související standardy),
• investice do nemovitostí (IAS 40, vazby na související standardy),
• dlouhodobá aktiva držená k prodeji (IFRS 5),
• leasingy (IFRS 16),
• zásoby (IAS 2),
• finanční aktiva a závazky (pohledávky, cenné papíry, závazky – základní východiska klasifikace a oceňování – zejména standardy IFRS 9, IAS 32),
• vlastní kapitál (Koncepční rámec, IAS 1, IAS 32, IFRS 9),
• rezervy, dohadné položky, podmíněné pohledávky a závazky (IAS 37),
• odložená daň (IAS 12),
• rozvaha (IAS 1),
• výsledovka (IAS 1, IFRS 15 – Výnosy ze smluv se zákazníky),
• výkaz peněžních toků (IAS 7),
• komentář k účetním výkazům (IAS 1, IAS 8, IFRS 8, IAS 10, IAS 24).

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen široké odborné veřejnosti (nejen účetním pracovníkům), která chce porozumět logice IFRS. S ohledem na hlubší vhled do problematiky doporučujeme účast zájemcům se znalostí principů účetnictví. Vhodný je pro začátečníky i pokročilé. Komplexnost výkladu a vzájemných souvislostí může být přínosná i pro ty, kteří již s IAS/IFRS pracují.

Přínos/cíl

Komplexní a vzájemně provázaný výklad požadavků mezinárodních standardů (IFRS) na jednotlivé oblasti účetní závěrky.

Seznámíte se s Mezinárodními standardy účetního výkaznictví. Po absolvování semináře byste tak měli porozumět systému IFRS, vzájemným vazbám jednotlivých standardů a umět je aplikovat v praxi.

Výklad je doprovázen množstvím praktických příkladů. V závěru kurzu mají absolventi možnost (nikoliv povinnost) vypracovat test, který jim umožní efektivní zopakování probírané problematiky.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

15 990 Kč bez DPH

12 792 Kč bez DPH

15 478 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

18. 3. 2025
Praha

Cenové varianty

250054X

Zvýhodněná cena platná pro přihlášky přijaté od 28. 2. 2025 včetně

15 990 Kč

12 792 Kč

cena bez DPH

19 348 Kč

15 478 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

17. 3. 2025

Praha

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

Prezenčně KDP ČR

17. 3. 2025

Online

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

KDP ČR Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO