Hodnocení zaměstnanců efektivně
Lektoři
Mgr. Patricie Chvojková
Termín
7. 4. 2025; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
• smysl, který by hodnocení zaměstnanců mělo zaměstnanci i firmě přinést,
• hodnocení zaměstnanců: jaké by mělo mít skutečné a užitečné cíle,
• kompetenční profil: k čemu je, jak ho vytvořit a hlavně – jak s ním pracovat,
• rozdíly mezi průběžným a ročním hodnocením,
• pochvala – kritika – výtka versus vyvážená zpětná vazba +/-,
• dotazníky a škály,
• principy efektivní zpětné vazby,
• struktura hodnotícího rozhovoru,
• příprava na hodnocení.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář ocení především pracovníci HR oddělení, kteří připravují proces hodnocení zaměstnanců.
Důležité poznatky pro svoji praxi si odnesou též manažeři, kteří roční hodnocení vedou.
Přínos/cíl
Pojďme udělat z hodnocení smysluplnou věc, nikoliv otravnou formalitu.
Získáte praktické informace, jak má být připraven a proveden systém hodnocení, kompetenční profil a hodnotící rozhovor.
V průběhu semináře zjistíte, že hodnocení zaměstnanců nemusí být formální a nepřínosné, ale může být také smysluplné a přínosné.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
4 590 Kč
3 672 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
cena bez DPH
3 690 Kč
cena bez DPH
3 690 Kč
cena bez DPH
5 690 Kč
4 552 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme