Gender Pay Gap – „transparentní a rovné odměňování“

Prezenčně Konference

Maximální kapacita konference je 35 účastníků.

Lektoři

Mgr. Vladimír Černý

Mgr. Vladimír Černý

Detail lektora

Termín

24. 4. 2025; 9:00–15:00

Místo konání

Návštěvnické centrum Bernard, Jihlavská 1820, 396 01 Humpolec

Počet výukohodin

6

Program

1. Co je to Gender Pay Gap, co říkají data a kde vzniká „nerovnost“
2. Co obsahuje Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2023/970 – praktický výklad klíčových ustanovení
3. Teorie x praxe x metodika EU
4. Benefity ve vztahu GPG
5. Transpozice v českého práva
6. Návrat z MD/RD x GPG
7. Role odborů x GPG
8. LOGIB, reporting a principy systému odměňování praktický výklad – případová studie praktická část
9. Panelová diskuse

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Manažerům, právníkům, personalistům, mzdovým účetním, daňovým a účetním poradcům, tvůrcům systému odměňování, specialistům na rovné odměňování u zaměstnavatele.

Přínos/cíl

Získáte ucelené teoretické informace související s Gender Pay Gap, včetně praktického výkladu a dopadu pro zaměstnavatele v České republice.
Bude prakticky prezentován i systém LOGIB.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

+

6 990 Kč bez DPH

8 458 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

24. 4. 2025
Humpolec

Cenové varianty

2500210

6 990 Kč

cena bez DPH

8 458 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO