Změny v účetnictví a daních pro rok 2023 – podnikatelský sektor
GARANCE KONÁNÍ KURZU
Lektoři

Ing. Petr Kout, CSc.
Termín
30. 1. 2023; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
Program bude upřesněn podle aktuálního vývoje legislativy.
• novela zákona o účetnictví – aktuální stav,
• nové interperetace Národní účetní rady,
• pokračování mimořádných odpisů u daní z příjmů,
• solidární příspěvek pro domácnost,
• podmínky home office z daňového pohledu,
• odpočty darů od základu daně,
• sleva za zastavenou exekuci,
• paušální daň – změna podmínek, rozdělení poplatníků do skupin,
• regulace ubytovacích služeb (Airbnb apod.),
• limit pro povinnou registraci plátce DPH,
• změny u kontrolního hlášení – podávání po výzvě, pokuty,
• silniční daň – podstatné změny již od roku 2022,
• aktuální částky platebních povinnosti u veřejného zdravotního pojištění a pojistného na sociální zabezpečení OSVČ,
• další parametrické změny (minimální mzda, cestovní náhrady, výše úroků z prodlení, limit pro aplikaci 23 % sazby daně z příjmů fyzických osob).
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen podnikatelům, účetním, auditorům, daňovým poradcům a dalším pracovníkům ekonomických oddělení.
Přínos/cíl
Na semináři získáte srozumitelnou formou přehled o změnách v účetnictví a daních platných pro rok 2023 a o aktuálních výkladech Finanční správy.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
1 790 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 990 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme



