Zavedení IFRS do firemního účetnictví
Zjistěte, jaké hlavní rozdíly mezi IFRS a českými předpisy jsou právě u vás a jak IFRS do vaší společnosti zavést.
Připravovaný nový zákon o účetnictví: Jeho zásady a definice vychází z koncepce IFRS, čímž je předpřipravena základní kompatibilita obou systémů a prostor pro budoucí prohlubování a vzájemné ovlivňování.
Lektoři

doc. Ing. Dana Dvořáková, Ph.D.
Termín
19. – 21. 9. 2023; 9:00–16:00
Počet výukohodin
18
Program
IFRS v kontextu českého účetnictví.
Projekt „Zavedení IFRS“.
IFRS 1 – První přijetí IFRS.
Hlavní rozdíly mezi IFRS a českými účetními předpisy:
• koncepční rámec,
• IAS 1 – Prezentace účetní závěrky,
• IAS 16 – Pozemky, budovy a zařízení,
• IAS 38 – Nehmotná aktiva,
• IFRS 16 – Leasing,
• IAS 40 – Investice do nemovitostí,
• IAS 23 – Výpůjční náklady,
• IAS 36 – Snížení hodnoty aktiv,
• IAS 37 – Rezervy,
• IAS 21 – Měna použitá při vykazování,
• IAS 8 – Změny účetních pravidel a opravy chyb,
• IFRS 15 – Výnosy ze smluv se zákazníky,
• IFRS 5 – Majetek určený k prodeji,
• IFRS 9 & IAS 32, IFRS 7, 9, 13 – Finanční aktiva – část dle výběru.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen zejména pro finanční ředitele, účetní, auditory, metodiky a analytiky.
Předpokládáme praktickou zkušenost s českými předpisy, znalosti Mezinárodních standardů účetního výkaznictví není podmínkou účasti.
Přínos/cíl
Na semináři získáte znalosti, které vám umožní zavést ve vaší společnosti Mezinárodní standardy účetního výkaznictví. Po absolvování byste měli rozumět systému IFRS, vzájemným vazbám jednotlivých standardů a mít jasno v postupu, jak IFRS do své praxe implementovat.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
9 990 Kč
cena bez DPH
9 990 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme



