Zavedení IFRS do firemního účetnictví

Prezenčně

Zjistěte, jaké hlavní rozdíly mezi IFRS a českými předpisy jsou právě u vás a jak IFRS do vaší společnosti zavést.

Připravovaný nový zákon o účetnictví: Jeho zásady a definice vychází z koncepce IFRS, čímž je předpřipravena základní kompatibilita obou systémů a prostor pro budoucí prohlubování a vzájemné ovlivňování.

Lektoři

doc. Ing. Dana Dvořáková, Ph.D.

doc. Ing. Dana Dvořáková, Ph.D.

Detail lektora

Termín

19. – 21. 9. 2023; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

18

Program

IFRS v kontextu českého účetnictví.
Projekt „Zavedení IFRS“.
IFRS 1 – První přijetí IFRS.

Hlavní rozdíly mezi IFRS a českými účetními předpisy:
• koncepční rámec,
• IAS 1 – Prezentace účetní závěrky,
• IAS 16 – Pozemky, budovy a zařízení,
• IAS 38 – Nehmotná aktiva,
• IFRS 16 – Leasing,
• IAS 40 – Investice do nemovitostí,
• IAS 23 – Výpůjční náklady,
• IAS 36 – Snížení hodnoty aktiv,
• IAS 37 – Rezervy,
• IAS 21 – Měna použitá při vykazování,
• IAS 8 – Změny účetních pravidel a opravy chyb,
• IFRS 15 – Výnosy ze smluv se zákazníky,
• IFRS 5 – Majetek určený k prodeji,
• IFRS 9 & IAS 32, IFRS 7, 9, 13 – Finanční aktiva – část dle výběru.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen zejména pro finanční ředitele, účetní, auditory, metodiky a analytiky.
Předpokládáme praktickou zkušenost s českými předpisy, znalosti Mezinárodních standardů účetního výkaznictví není podmínkou účasti.

Přínos/cíl

Na semináři získáte znalosti, které vám umožní zavést ve vaší společnosti Mezinárodní standardy účetního výkaznictví. Po absolvování byste měli rozumět systému IFRS, vzájemným vazbám jednotlivých standardů a mít jasno v postupu, jak IFRS do své praxe implementovat.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

14 990 Kč bez DPH

18 138 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

19. 9. 2023
Praha

Cenové varianty

2301110

14 990 Kč

cena bez DPH

18 138 Kč

cena s DPH

230111A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

28 481 Kč

cena bez DPH

34 462 Kč

cena s DPH

230111B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

40 473 Kč

cena bez DPH

48 972 Kč

cena s DPH

230111C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

50 966 Kč

cena bez DPH

61 669 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

5. 6. 2023

Online

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Novinka Online

5. 6. 2023

Online

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Online + záznam

6. 6. 2023

Praha

20 hod

9 990 Kč

cena bez DPH

IES Prezenčně

6. 6. 2023

Online

20 hod

9 990 Kč

cena bez DPH

Online + záznam IES

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo