Zákoník práce – změny pracovněprávních vztahů platné k 1.1.2025 a aktuální stav připravovaných změn pro rok 2025

Online

Lektoři

Mgr. Vladimír Černý

Mgr. Vladimír Černý

Detail lektora

Termín

15. 1. 2025; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

1) Platné – účinné novelizace zákoníku práce 2024 a 2025
• postavení více oborových organizací působících u jednoho zaměstnavatele, kolektivní vyjednávání
• nová úprava pro minimální mzdu a její roční stanovování její minimální výše, zrušení zaručené mzdy v podnikatelské sféře, zaručená mzda v platové sféře
• změny týkající se čerpání dovolené
• rozvržení pracovní doby zaměstnancem

2) Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr k 1.1.2025 -kompletní výklad
DPČ v roce 2025
DPP v roce 2025

3) Připravovaná novelizace zákoníku práce 2025
• výkon práce rodičů v době mateřské a rodičovské dovolené
• nová úprava zkušební doby
• úpravy – změny týkající se pracovního poměru na dobu určitou
• návraty rodičů z rodičovské dovolené ve vztahu k původnímu pracovnímu místu
• změny délky výpovědních dob za strany zaměstnavatele a zaměstnance
• změny týkající se výpovědí ze strany zaměstnavatele ze zdravotních důvodů na straně zaměstnance, odstupné
• nové lhůty pro zaměstnavatele pro uplatnění možnosti výpovědi zaměstnanci
• nové nároky zaměstnanců při neplatném rozvázání pracovního poměru zaměstnavatelem
• možnosti pro dohodu, která by umožňovala, aby si zaměstnanec sám rozvrhoval pracovní dobu
• zkrácení nepřetržitého denního odpočinku zaměstnanců v mimořádných situacích
• výplata mzdy, platu v EUR
• zaměstnávání osob mladších než 15 let
• prokazování odborové organizace o svém právu působit u zaměstnavatele
• doručování písemností – účinek doručení, elektronické doručování, doručování mzdových a platových výměrů zaměstnanci elektronickou formou
• výpočet průměrného výdělku
• změny u jiných osobních překážkách v práci – pro registrovaná partnerství

4) Připravované změny pro rok 2025- 2027
Gender Pay Gap z pohledu zaměstnavatele

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Personalistům, mzdovým účetním, podnikovým právníkům, odborovým funkcionářům a všem ostatním, kteří v rámci svých pracovních povinností řeší personální a mzdové záležitosti.

Přínos/cíl

Po absolvování tohoto cyklu budete mít ucelený přehled o aktuálních předpisech a o změnách očekávaných pro rok 2025, pokud budou v době konání semináře známé.
Budete připraveni je aplikovat do praxe.
Obsah přednášek zohlední legislativní vývoj k datu konání.

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmín-kách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravi-dla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůže-me.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

2 890 Kč bez DPH

3 497 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

15. 1. 2025
Online
15. 1. 2025
Praha

Cenové varianty

25A1720

2 890 Kč

cena bez DPH

3 497 Kč

cena s DPH

25A172A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 491 Kč

cena bez DPH

6 644 Kč

cena s DPH

25A172B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 803 Kč

cena bez DPH

9 442 Kč

cena s DPH

25A172C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 826 Kč

cena bez DPH

11 889 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO