Základy podvojného účetnictví – výklad dle právních předpisů pro rok 2025 včetně vysvětlení a předvedení postupů účtování příkladů

Online

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

22. – 25. 4. 2025 a 28. 4. 2025; 1., 2. a 3. den 9:00–15:00, 4. den 9:00–14:00, 5. den 9:00 – 13:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

27

Program

• úloha a zásady účetnictví,
• zákon o účetnictví a české účetní standardy,
• vyhláška pro podnikatele,
• účetní metody,
• výklad aktiv a pasiv,
• účty rozvahové a výsledkové,
• výkazy,
• dlouhodobý majetek,
• zásoby,
• finanční majetek,
• zúčtovací vztahy,
• kapitálové účty a dlouhodobé závazky,
• náklady a výnosy,
• účetní uzávěrka a závěrka,
• uzavření a otevření účetních knih,
• účetní zápisy,
• rozvaha,
• výkaz zisků a ztráty.

Praktické příklady – budou součástí jednotlivých tematických okruhů. Budou procvičeny účetní případy nejčastěji používané v každodenní praxi, a to podle jednotlivých účtových tříd. Jedná se např. o hmotný majetek, zásoby, výroba, peněžní prostředky, ceniny, náklady, výnosy a s tím související zúčtovací vztahy. Účtování cestovních náhrad, kursových rozdílů v průběhu roku a na konci účetního období.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen jak pro začínající, tak i  pro mírně pokročilé účetní pracovnice a pracovníky, kteří se chtěji zdokonalit, dále i pro majitele firem, kteří chtějí alespoň trochu pochopit podstatu účetnictví a rozumět hodnotám v účetních sestavách, a chtějí se seznámit s povinostmi účetních pracovníků.

Přínos/cíl

Srozumitelný a praktický výklad, který objasní podstatu a systém podvojného účetnictví.
Velmi úspěšný a mnoho let pravidelně se opakující seminář.

Po absolvování semináře budete rozumět systému podvojného účetnictví z pohledu nejen teorie, ale hlavně z pohledu praxe.
Nabyté znalosti si ověříte poslední den na praktických příkladech nejčastěji se v praxi opakujících.
Celý výklad bude veden tzv. „polopatě“ a na konkrétních praktických příkladech budou vysvětleny účetní vazby tak, aby byl výklad jasný i pro začínající účetní.

Poznámka

Exkluzivně pro 1. VOX a.s.

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

15 718 Kč bez DPH

19 019 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

22. 4. 2025
Online
22. 4. 2025
Praha

Cenové varianty

25A4000

15 718 Kč

cena bez DPH

19 019 Kč

cena s DPH

25A400A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

29 864 Kč

cena bez DPH

36 136 Kč

cena s DPH

25A400B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

42 439 Kč

cena bez DPH

51 351 Kč

cena s DPH

25A400C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

53 441 Kč

cena bez DPH

64 664 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO