Zahraniční obchod se zbožím a službami z pohledu uplatňování DPH a celních předpisů v praktických příkladech

Online + záznam

Pracovní seminář k problematice:
– provádění zahraničního obchodu se zbožím a službami (vnitrounijní i mimounijní obchod) se zaměřením na uplatňování DPH a celních předpisů při realizaci různých obchodních operací.
– poskytování služeb osobám z jiných členských států EU a ze třetích zemí a poskytování služeb těmito osobami se zaměřením na uplatňování DPH.

Podrobnější informace o on-line výuce najdete níže v POZNÁMCE.

Lektoři

Marek Reinoha

Marek Reinoha

Detail lektora

Termín

15. 12. 2022; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

ZBOŽÍ
Definice vnitrounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění.
Definice mimounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění.

Problematika DPH při provádění vnitrounijního obchodu se zbožím:
• dodání zboží do jiné členské země EU osobám registrovaným k DPH (s pohybem zboží, bez pohybu zboží) – místo zdanitelného plnění, daňové doklady, prokazování dodání zboží do jiné členské země EU, osvobození od DPH,
• dodání zboží do jiné členské země EU v rámci jedné osoby (přemístění obchodního majetku) – místo zdanitelného plnění, daňové doklady, osvobození od DPH,
• dodání zboží do jiné členské země EU s montáží – místo zdanitelného plnění, daňové doklady.
• dodání zboží do jiné členské země EU osobám neregistrovaným k DPH – místo zdanitelného plnění, daňové doklady,
• pořizování zboží z jiné členské země EU – místo zdanitelného plnění, daňové doklady, vznik povinnosti přiznat daň,
• dodávání a pořizování zboží v rámci třístranných obchodů,
• konsignační sklady,
• praktické příklady obchodních operací.

Definice mimounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění.

Problematika DPH a celních předpisů při provádění mimounijního obchodu se zbožím:
• uplatňování DPH při dovozu a vývozu zboží
• praktické příklady obchodních operací

Problematika DPH při provádění vnitrounijního obchodu se službami:
• základní pojmy, základní pravidla poskytování služeb definovaná předpisy o DPH,
• poskytování služeb do jiných členských zemí EU – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady,
• poskytování služeb do třetích zemí – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady,
• poskytování služeb osobami registrovanými v jiných členských zemích EU do tuzemska – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady, případy vniku povinnosti přiznat DPH,
• poskytování služeb za třetích zemí – definice místa zdanitelného plnění, daňové doklady, případy vniku povinnosti přiznat DPH,
• praktické příklady poskytování různých typů služeb.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Kurz je určen pracovníkům nákupních a prodejních oddělení, logistických a ekonomických útvarů a případně celním deklarantům, kteří potřebují získat základní či prohloubit si dosavadní informace v dané problematice.

Přínos/cíl

Cílem semináře je přinést přehled o pravidlech uplatňování DPH a celních předpisů při provádění jednotlivých obchodních transakcí.
Absolvováním získáte schopnost definovat souvislosti mezi obchodně-právními podmínkami dodávek zboží v zahraničním obchodě.
Budou vám prezentovány klíčové aspekty problematiky poskytování služeb z pohledu daňové problematiky, definice rizikových oblastí a jejich řešení.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

2 690 Kč bez DPH

3 255 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

15. 12. 2022
Online
15. 12. 2022
Praha

Cenové varianty

22A1850

2 690 Kč

cena bez DPH

3 255 Kč

cena s DPH

22A185A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 111 Kč

cena bez DPH

6 184 Kč

cena s DPH

22A185B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 263 Kč

cena bez DPH

8 788 Kč

cena s DPH

22A185C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 146 Kč

cena bez DPH

11 067 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

29. 11. 2022

Praha

20 hod

8 250 Kč

cena bez DPH

IES Prezenčně

29. 11. 2022

Online

20 hod

8 250 Kč

cena bez DPH

Online + záznam IES

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo