Vybrané nálezy z kontrol finančního úřadu

Online + záznam

Lektoři

Ing. Jiří Jindrák

Ing. Jiří Jindrák

Detail lektora

Termín

8.11. 2024; 9:00–17:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

7

Program

• závěry z vybraných kontrol finančních úřadů se zaměřením na oblast daně z příjmů a DPH a související analýza nejčastějších chyb daňových subjektů v daných kauzách,
• daňově uznatelné a neuznatelné náklady optikou finančního úřadu – zejména:
– zaměstnanecké benefity,
– škody,
– cestovné,
– management fee,
– opravy vs. technické zhodnocení,
– chyby v oblasti pohledávek,
• chyby při aplikaci zákona o DPH (například náležitostí daňových dokladů s dopadem na nárok na odpočet DPH, dobrá víra odběratele – co vše musím FÚ prokazovat, riziko ručení za DPH, výzvy od správce daně a jiné),
• postupy finančního úřadu při kontrole cen obvyklých (daňové minimum pro účtárnu),
• obrana proti postupům správce daně dle platného daňového řádu (daňový subjekt má při daňové kontrole nejen povinnosti, ale i práva),
• praktické tipy k prevenci chyb.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pro pracovníky účtáren a finančních úseků.

Přínos/cíl

Na semináři budete upozorněni na nejčastější okruhy problémů, které daňový subjekt řeší v případě kontroly finančního úřadu. Představeny budou finanční správou typicky kontrolované oblasti.

Samozřejmostí bude představení aktuální soudní judikatury, která přinesla vyřešení řady sporných otázek, které při kontrolách finančních úřadů panovaly mezi výklady finanční správy a názorem kontrolovaných daňových subjektů.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

3 190 Kč bez DPH

3 860 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

8. 11. 2024
Online
8. 11. 2024
Praha

Cenové varianty

24A0860

3 190 Kč

cena bez DPH

3 860 Kč

cena s DPH

24A086A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 061 Kč

cena bez DPH

7 334 Kč

cena s DPH

24A086B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 613 Kč

cena bez DPH

10 422 Kč

cena s DPH

24A086C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 846 Kč

cena bez DPH

13 124 Kč

cena s DPH

24A0866

cena pro členy Komory certifikovaných účetních a členy Svazu účetních

2 871 Kč

cena bez DPH

3 474 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

10. 9. 2024

Online

14 hod

5 580 Kč

4 464 Kč

cena bez DPH

Sleva Online

10. 9. 2024

Praha

14 hod

5 580 Kč

4 464 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

11. 9. 2024

Praha

6 hod

3 290 Kč

2 632 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

11. 9. 2024

Online

6 hod

3 290 Kč

2 632 Kč

cena bez DPH

Sleva Online + záznam

11. 9. 2024

Online

4 hod

2 590 Kč

2 072 Kč

cena bez DPH

Sleva Novinka Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO