Virtuální aktiva – kryptoměny, tokeny – včetně zaúčtování a zdanění
Lektoři
RNDr. Petr Beránek
Termín
18.12.2024; 9:00-14:00
Počet výukohodin
5
Program
• virtuální měny (Bitcoiny, Litecoiny, Riple a další),
• rozdíl mezi virtuální měnou a virtuálními penězi,
• tokeny, „virtuální akcie“, nosiče smluv a závazků,
• zaúčtování těžby, nákupu, prodeje,
• evidence v podvojném účetnictví,
• platby virtuálními měnami,
• nákup a prodej za virtuální měnu,
• důsledky transakcí s virtuálními měnami v oblasti daně z příjmů,
• důsledky v oblasti DPH,
• virtuální aktiva v daňové evidenci,
• povinnosti majitele virtuálních aktiv nezařazených v obchodním majetku (např. fyzické osoby nepodnikatele),
• zdanění nákupu a prodeje virtuálních aktiv.
Dotazy a diskuze.
Určeno
Seminář je určen zejména pro všechny, kdo se v rámci účtování nebo zdanění setkávají s virtuálními aktivy.
Seminář je koncipován i pro začátečníky v této oblasti a nepředpokládá žádné počáteční znalosti v oblasti kryptoměn a ostatních virtuálních aktiv.
Přínos/cíl
Na semináři se dozvíte shrnutí současných názorů na ne zrovna jednotnou problematiku účtování a zdanění takzvaných virtuálních aktiv počínaje Bitcoiny a konče sběratelskými tokeny. Probíraná problematika je ilustrována na příkladech.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 790 Kč
2 232 Kč
cena bez DPH
2 790 Kč
2 232 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
2 072 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme