VI. ročník konference: Kolektivní vyjednávání s odbory, sociální dialog – aneb potřebujeme ještě v 21. století odbory?

Prezenčně Konference

Lektoři

Mgr. Vladimír Černý

Mgr. Vladimír Černý

Detail lektora

Ing. Linda Kostrůnková

Ing. Linda Kostrůnková

Detail lektora

Další 2 lektoři

Termín

17. 10. 2024; 8:30 –17:00

Místo konání

Nexen Tire Europe s.r.o., Průmyslová 1000, 438 01 Bitozeves

Počet výukohodin

7.5

Program

8.30- 8.45 Prezentace účastníků

8:45–9.10 • Zahájení, úvod • Mgr. Vladimír Černý

• Představení společnosti Nexen Tire Europe • Ing. Linda Kostrůnková (HR manager Nexen Tire Europe s.r.o.)

9.10– 9.40 • Trendy ve mzdách a benefitech 2024 – 2025 Ing. Pavel Puff (Business Development Manager, TREXIMA, spol. s r.o.)

9.40 – 9.55 • Problematika soudní praxe ve vztahu k sociálnímu dialogu a kolektivnímu vyjednávání • Mgr. Ing. Ladislav Karas L.L.M. – KPMG

10:00 – 10:50 • Odborová organizovanost, motivace ke vstupu do odborů, spokojenost s činností odborů na podniku z pohledu zaměstnanců a odborových funkcionářů • Aleš Kroupa, Štěpánka Lehmann, Soňa Veverková – (Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, v. v. i.)

10.50 -12.00 • Prohlídka výroby Nexen Tire Europe •

Pro účastníky konference co nebudou absolvovat prohlídku výroby :
11.00 – 11.45 – • „Malý panel“ – „Potřebujeme ve firmách odbory „– role odborů z pohledu zaměstnavatele a odborů • – Mgr. Vladimir Černy a Mgr. Ing. Ladislav Karas L.L.M. Advokát – KPMG – aktuální témata v pracovněprávní oblasti pro zaměstnavatele a odbory, aktuální soudní praxe a judikatura pro oblast sociálního dialogu, postavení odborů u zaměstnavatele, kolektivní vyjednávání a spory s tím vznikající

11:45–12:55 • Polední přestávka (oběd)

13:00–14:00 • „Kolektivní pracovní právo – a co dál? – aktuální otázky kolektivního pracovního práva“ •
JUDr. Jan Vácha, Ph.D. – ( vedoucí oddělení kolektivního vyjednávání MPSV ČR )

14:00–14:30 • Problematika nepřetržitých denních a týdenních odpočinků po novele zákoníku práce 2023 a v praxi • – JUDr. Bc. Michal Peškar ( advokát a partner Randl Partners a předseda AKV (Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání a pracovních vztahů)

14.30– 15.00 • Audit podnikového klimatu a vztahový audit na pracovišti, jaké je možné očekávat výsledky? • – Renata Kyzlinková – (Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, v. v. i.)

15.00 –17:00 • Panelové diskuze a výměna zkušeností z kolektivního vyjednávání/sociálního dialogu: • – moderuje Mgr. Vladimír Černý (poradce v oblasti pracovněprávních vztahů a kolektivního vyjednávání),
– případy zahraniční praxe s náborem členů odborů – úvodní slovo a moderace Jana Váňová
– aktuální situace v oblasti sociálního dialogu – kolektivního vyjednávání ve firmách 2024 / 2025
– sociální dialog ve firmách, kde působí více odborových organizací
– mzdové části kolektivních smluv z pohledu do budoucnosti ve vazbě na Gender pay gap
– mají budoucnost v České republice rady zaměstnanců?
– problematika nepřetržitých denních a týdenních odpočinků z pohledu práva a praxe ve firmách

Za účasti manažerů z praxe a dalších odborníků:
JUDr. Vácha Jan, Ph.D. (vedoucí oddělení kolektivního vyjednávání MPSV ČR)
Ing. Linda Kostrůnková (HR manager Nexen Tire Europe s.r.o.)
Mgr. Petr Havelka (Personální ředitel ŽĎAS, a.s.)
František Škrdlant (National HR Director & Regional IP Director; Valeo Compressor Europe s.r.o.)
Petr Tužil (Personální manažer)
Jana Váňová, Renata Kyzlinková, Aleš Kroupa, Štěpánka Lehmann, Soňa Veverková – (výzkumní pracovníci Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, v. v. i.)
Mgr. Ing. Ladislav Karas L.L.M. (Advokát – KPMG )
JUDr. Bc. Michal Peškar – advokát a partner Randl Partners a předseda AKV (Asociace pro rozvoj kolektivního kolektivního vyjednávání a pracovních vztahů)

Určeno

Konference je určena těm, kteří se podílí na kolektivním vyjednávání a mají ve své kompetenci komunikaci s odborovou organizací, zejména:
– personalistům a HR managementu,
– vedoucím zaměstnancům,
– právníkům,
– podnikatelům, jednatelům a členům představenstva
– odborářům.

Účast doporučujeme zejména zástupcům komerčního sektoru, dále zástupcům veřejné správy a samosprávy.

Přínos/cíl

Předcházející ročníky konference pořádané od roku 2018 byly účastníky vždy hodnoceny velmi kladně – byl oceňován nejen jejich aktuální obsah, ale také velice úzké propojení s praxí a konstruktivní debata účastníků včetně podnětné panelové diskuze, vysoce fundovaná a odborně na nejvyšší úrovni vystoupení jednotlivých přednášejících.

I letošní ročník konference přinese zhodnocení kolektivního vyjednávání, sociálního dialogu ve firmách, tentokrát za rok 2024 a výhled na očekávání roku 2025.
Aktuálnost tohoto setkání je podložena také „evropskou“ novelizací problematiky kolektivního vyjednávání a růstu role vyšších kolektivních smluv.

Seznámíte se s praktickým řešením i postupy v průběhu kolektivního vyjednávání a získáte prostor pro vzájemnou výměnu zkušeností.
Dozvíte se, jak postupovat při sporech při jednání o uzavření kolektivní smlouvy a jak při průběžném jednání s odborovými organizacemi.
Budete upozorněni na časté chyby zaměstnavatelů a dozvíte se, jak se jim vyvarovat.

Dopravní spojení

Dálnice D7, sjezd č. 60 nebo č. 66 na Průmyslovou

+

6 990 Kč bez DPH

8 458 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

17. 10. 2024
Bitozeves

Cenové varianty

2405640

6 990 Kč

cena bez DPH

8 458 Kč

cena s DPH

240564A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

13 281 Kč

cena bez DPH

16 070 Kč

cena s DPH

240564B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

18 873 Kč

cena bez DPH

22 836 Kč

cena s DPH

240564C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

23 766 Kč

cena bez DPH

28 757 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

26. 6. 2024

Praha

4 hod

2 490 Kč

1 992 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

26. 6. 2024

Online

4 hod

2 490 Kč

1 992 Kč

cena bez DPH

Sleva Online

2. 7. 2024

Online

3 hod

2 290 Kč

cena bez DPH

Online + záznam 1 + 1

12. 7. 2024

Online

6 hod

4 790 Kč

cena bez DPH

Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO