Veřejné zakázky – základy zadávání v kostce

Prezenčně

Lektoři

Mgr. Jan Slezák

Mgr. Jan Slezák

Detail lektora

Termín

30. 1. 2025; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

• Základní zásady zákona č. 134/2016 Sb., systematika,
• vymezení základních pojmů – zadavatel, veřejná zakázka, zadání
• Druhy VZ, předpokládaná hodnota, režimy VZ
• Druhy zadávacích řízení; podrobnosti k nejčastěji užívaným
• Zadávací podmínky: vymezení předmětu plnění, obsah a příprava; nejčastější chyby
• Způsobilost a kvalifikace dodavatele
• Zahájení řízení a jeho průběh, komunikace s dodavateli, publicita
• Posouzení nabídek, účastenství a vylučování
• Hodnocení nabídek – možnosti a limity, vhodnost použití
• Výběr dodavatele, náležitosti; uzavření smlouvy
• Námitky a ochrana před nezákonným postupem zadavatele, nápravná opatření
• Změny závazků ze smlouvy – dodatky a „vícepráce“
• Uveřejňovací povinnosti

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pro pracovníky organizací podřízených při uzavírání obchodních smluv zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, kteří jsou odpovědní za výběr dodavatelů a plnění smluv z veřejných zakázek, tedy pro zaměstnance tzv. veřejného zadavatele (organizační složka státu; státní příspěvková organizace; územní samosprávný celek nebo její příspěvková organizace; a další právnické osoby sledující veřejný zájem) aj.
Seminář je určen pro začátečníky či mírně pokročilé.

Přínos/cíl

Formalizovanost procesu zadávacích řízení v režimu zákona je velmi striktní, co se týče procesu výběru dodavatele a jeho přípravy. V průběhu semináře se dozvíte o základech regulace, nejběžnějších druzích zakázek a typech zadávacíh řízení, podmínkách účasti dodavatelů i hodnocení nabídek.

Kdo je veřejným zadavatelem, jak rozlišujeme zakázky na dodávky, služby a stavební práce? Co je veřejná zakázka malého rozsahu, podlimitní a nadlimitní zakázka? Jaký je rozdíl mezi otevřeným a zjednodušeným řízením? Kdy lze zadat zakázku bez soutěže? Co musí splnit dodavatel, aby se mohl tendru účastnit? Jak nejlépe nastavit parametry hodnocení? Co a kde se musí uveřejnit?

To vše a mnohem více se dozvíte v rámci výkladu, kde rovněž budou vysvětleny role v přípravném procesu zadávacího řízení a jeho průběhu, možnost komunikace s dodavateli, průběžná náprava možých chyb a otázky uzavírání smluv a jejich dodatků,

Výklad je doprovázen příklady z praxe pro jednoduché vzorové stavební investice, kupní smlouvy i smlouvy o poskytování služeb, včetně informací z rozhodovací praxe Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a navazující soudní judikatury.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 990 Kč bez DPH

3 618 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

30. 1. 2025
Praha
30. 1. 2025
Online

Cenové varianty

2502150

2 990 Kč

cena bez DPH

3 618 Kč

cena s DPH

250215A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 681 Kč

cena bez DPH

6 874 Kč

cena s DPH

250215B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 073 Kč

cena bez DPH

9 768 Kč

cena s DPH

250215C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 166 Kč

cena bez DPH

12 301 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO