Velká účetní závěrka včetně daňového přiznání právnických osob za rok 2024

Prezenčně

Lektoři

Ing. Ivana Pilařová

Ing. Ivana Pilařová

Detail lektora

Termín

7. 1. 2025; 9:00–17:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

7

Program

Sestavení účetní závěrky podnikatelských subjektů za rok 2024:
• obsah účetní závěrky pro jednotlivé kategorie účetních jednotek,
• obsah jednotlivých částí účetní závěrky, výroční zprávy a zprávy o vztazích,
• zveřejňování účetní závěrky,
• základní uzávěrkové operace – kursové rozdíly, inventurní rozdíly, časové rozlišení, účetní odpisy, ošetření polhůtních závazků, tvorba dohadných položek, opravných položek, účetních i zákonných rezerv, přecenění majetkových podílů, zaúčtování daňové povinnosti, rezervy na splatnou daň, výpočet a zaúčtování odložené daňové povinnosti,
• příprava účetnictví na sestavení základu daně.

Sestavení daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob za rok 2024:
• sestavení daňového přiznání k dani z příjmů právnických osob za rok 2024 a to přímo na aktuálním formuláři pro rok 2024,
• vztah základu daně k účetnímu výsledku hospodaření,
• podrobně bude probrána transformace výsledku hospodaření na základ daně, a to v jednotlivých řádcích daňového přiznání,
• pozornost bude dále věnována odčitatelným položkám, zejména nakládání s daňovou ztrátou a možnosti jejího následného a zpětného uplatnění, slevám na dani, výpočtu daňové povinnosti a výpočtu záloh na další období.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Všem, kteří budou sestavovat účetní závěrku a daňové přiznání podnikatelských právnických osob.

Přínos/cíl

Seminář vás dobře připraví na sestavování účetní závěrky a daňového přiznání za rok 2024. Budete mít příležitost zeptat se na konkrétní oblasti, kde máte pochybnosti.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

4 680 Kč bez DPH

5 663 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

7. 1. 2025
Praha
7. 1. 2025
Online

Cenové varianty

2500390

včetně slevy ve výši 1 100 Kč při účasti na celém cyklu

4 680 Kč

cena bez DPH

5 663 Kč

cena s DPH

250039A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 892 Kč

cena bez DPH

10 759 Kč

cena s DPH

250039B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

12 636 Kč

cena bez DPH

15 290 Kč

cena s DPH

250039C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 912 Kč

cena bez DPH

19 254 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

18. 11. 2024

Praha

6 hod

2 790 Kč

cena bez DPH

Novinka Prezenčně

18. 11. 2024

Online

6 hod

2 790 Kč

cena bez DPH

Novinka Online

19. 11. 2024

Praha

10 hod

4 680 Kč

3 744 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

19. 11. 2024

Online

10 hod

4 680 Kč

3 744 Kč

cena bez DPH

Sleva Online

20. 11. 2024

Praha

5 hod

2 590 Kč

2 072 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO