Účetnictví právnických osob, daň z příjmů a DPH v roce 2025
Lektoři
Ing. Jana Pilátová
Bc. Marta Šťastná
Ing. Lenka Dvořáková
Termín
8. 1. – 10. 1. 2025; 9:00–16:00
Počet výukohodin
18
Program
1. seminář
8. 1. 2025; 9:00–16:00 • Daň z přidané hodnoty pro rok 2025 • Bc. Marta Šťastná
• aktuální stav legislativy pro rok 2025,
• VELKÁ NOVELA DPH,
• nové závěry koordinačních výborů KDP ČR a GFŘ,
• judikatura,
• praktické problémy.
2. seminář
9. 1. 2025 ; 9:00–16:00 • Účetní závěrka za rok 2024 a změny v účetnictví pro rok 2025 • Ing. Jana Pilátová
V průběhu se budeme z účetního hlediska zabývat tím, „co dal a vzal rok 2024“, eventuálně, co se připravuje pro rok 2025.
Probereme i dopady legislativních změn konsolidačního balíčku, které mají dopady:
• do účetnictví podnikatelů (funkční měna, nová definice čistého obratu, zpráva o udržitelnosti, zpráva o dani z příjmů),
• do účetní závěrky (upozornění na zásadní novinku při sestavování Výkazu zisku a ztráty)
• novinky pro vznik povinnosti ověřování účetních závěrek auditorem.
Ve vazbě na přípravu účetní závěrky za rok 2024 si připomeneme, na co před uzavřením účetních knih nesmíme zapomenout (např. inventarizace a inventarizační rozdíly, účetní operace týkající se konce roku v oblasti zásob, ocenění krátkodobého i dlouhodobého finančního majetku k rozvahovému dni, na co nezapomenout u pohledávek a závazků, kapitálové účty a dlouhodobé závazky k rozvahovému dni, odpisy a oprávky, opravné položky, rezervy, daň z příjmů – splatná i odložená).
Novinky pro rok 2025 budou zmíněny podle legislativního stavu, který bude znám k datu konání semináře.
3. seminář
10. 1. 2025; 9:00–16:00 • Daň z příjmů za rok 2024 a novinky pro rok 2025 • Ing. Lenka Dvořáková
• novinky pro rok 2025 – dopady konsolidačního balíčku (Sněmovní tisk č. 488), režim vylučování kursových rozdílů a další aktuality,
• stanovení základu daně,
• úprava výsledku hospodaření před zdaněním,
• struktura přiznání k dani z příjmů právnických osob,
• obsahové vymezení řádků daňového přiznání,
• daňová účinnost nákladů,
• položky zvyšující a snižující výsledek hospodaření,
• opravné položky, rezervy, dary, případy, u nichž daňovou účinnost podmiňuje úhrada, přidanění
• definice osob spojených, ceny obvyklé, zdanění bezúplatných příjmů,
• příjmy od daně osvobozené – příjmy z podílů na zisku a prodejů podílů na společnostech, nedaňové náklady s nimi související,
• uplatnění daňové ztráty a související evidence.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Cyklus seminářů je určen hlavním i samostatným účetním, auditorům, daňovým poradcům, ekonomickým a finančním manažerům a také všem, kteří se zabývají daňovou problematikou, pracují s účetnictvím nebo s jeho výstupy.
Přínos/cíl
Účastí na celém cyklu seminářů získáte ucelené a praktické informace o změnách nejdůležitějších účetních a daňových předpisů platných pro rok 2025.
Seznámíte se také s dopady posledních tzv. Daňových balíčků do praxe právnických osob.
Poznámka
Volný cyklus tří seminářů, které lze absolvovat i samostatně.
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Kurzy v tomto cyklu
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
Cenové varianty
Doporučujeme
2 690 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
cena bez DPH
2 990 Kč
cena bez DPH
2 990 Kč
cena bez DPH
5 480 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme