Účetní závěrka za rok 2025 a změny v účetnictví pro rok 2026

Online

Lektoři

Ing. Jana Pilátová

Ing. Jana Pilátová

Detail lektora

Termín

13. 1. 2026; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

V průběhu se budeme z účetního hlediska zabývat tím, „co dal a vzal rok 2026“, eventuálně, co se připravuje pro rok 2026.

Probereme i dopady legislativních změn konsolidačního balíčku, které mají dopady:
• do účetnictví podnikatelů (funkční měna, nová definice čistého obratu, zpráva o udržitelnosti, zpráva o dani z příjmů),
• do účetní závěrky (upozornění na zásadní novinku při sestavování Výkazu zisku a ztráty)
• novinky pro vznik povinnosti ověřování účetních závěrek auditorem.

Ve vazbě na přípravu účetní závěrky za rok 205 si připomeneme, na co před uzavřením účetních knih nesmíme zapomenout (např. inventarizace a inventarizační rozdíly, účetní operace týkající se konce roku v oblasti zásob, ocenění krátkodobého i dlouhodobého finančního majetku k rozvahovému dni, na co nezapomenout u pohledávek a závazků, kapitálové účty a dlouhodobé závazky k rozvahovému dni, odpisy a oprávky, opravné položky, rezervy, daň z příjmů – splatná i odložená).

Novinky pro rok 2026 budou zmíněny podle legislativního stavu, který bude znám k datu konání semináře.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen hlavním účetním, samostatným účetním, auditorům, daňovým poradcům, manažerům, finančním ředitelům, firemním bankéřům, a také všem, kteří pracují s účetnictvím nebo s výstupy z účetnictví.

Přínos/cíl

Ve vazbě na přípravu účetní závěrky za rok 2025 si připomeneme, na co před uzavřením účetních knih nesmíme zapomenout (např. inventarizace a inventarizační rozdíly, účetní operace týkající se konce roku v oblasti zásob, ocenění krátkodobého i dlouhodobého finančního majetku k rozvahovému dni, na co nezapomenout u pohledávek a závazků, kapitálové účty a dlouhodobé závazky k rozvahovému dni, odpisy a oprávky, opravné položky, rezervy, daň z příjmů – splatná i odložená).

Poznámka

Seminář je součástí cyklu „Účetnictví právnických osob, daň z příjmů a DPH v roce 2026“, ale lze ho absolvovat i samostatně

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

3 179 Kč bez DPH

3 847 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

13. 1. 2026
Online
13. 1. 2026
Praha

Cenové varianty

26A3230

3 179 Kč

cena bez DPH

3 847 Kč

cena s DPH

26A323A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 040 Kč

cena bez DPH

7 309 Kč

cena s DPH

26A323B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 583 Kč

cena bez DPH

10 386 Kč

cena s DPH

26A323C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 809 Kč

cena bez DPH

13 078 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

1. 12. 2025

Praha

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

1. 12. 2025

Online

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Online + záznam

2. 12. 2025

Praha

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Prezenčně AKREDITOVÁNO

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Iveta Vosecká - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).