Společník a jednatel jednočlenné s. r. o. – účetní a daňové hledisko
Lektoři
Ing. Lenka Kruntorádová, MBA
Termín
29. 10. 2024; 9:00–14:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
5
Program
• legislativní rámec, změny v roce 2024,
• zakládání s. r. o. – výše základního kapitálu,
• uzavírání smluv sám se sebou,
• porovnání daňového zatížení společníka jednočlenné s. r. o. a společníka v. o. s., popř. FO,
• převod FO na s. r. o.,
• výplata podílu na zisku v ČR, do zahraničí, podíl v cizí měně,
• podíl mezi mateřskou a dceřinou společností, prolomení zákazu řetězení,
• převod obchodního podílu z daňového a účetního hlediska,
• odměna jednatele a její zdanění, výše odměny jednatele, smlouva o výkonu funkce,
• CN jednatelů a společníků, další možné benefity,
• souběh funkcí jednatele a ředitele společnosti,
• fakturace jednatele a společníka do vlastní společnosti,
• převody majetku mezi spojenými osobami,
• definice spojených osob dnes a po 1. 1. 2014,
• valná hromada společnosti – podklady, svolávání, střet zájmu,
• uplatnění daňové ztráty při podstatné změně ve složení společníku,
• ukončení účasti společníka v s. r. o.,
• podíl na likvidačním zůstatku, likvidace společnosti,
• vypořádací podíl – výše, zdanění,
• dědění obchodního podílu,
• příplatková povinnost společníků, operace s kapitálem,
• povinnosti jednatele ve vztahu k účetnictví s. r. o. – schvalování a zveřejnění účetní závěrky,
• účetní závěrky, rozdělování HV na konci a v průběhu roku,
• ztrátové hospodaření společnosti a povinnosti jednatele,
• povinnosti jednatele ve vztahu k finančnímu úřadu.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen pro ekonomy, finanční manažery, majitele firem, společníky, jejich účetní, daňové poradce a auditory a další pokročilé zájemce – neprávníky, kteří se chtějí zorientovat ve všech účetních a daňových změnách.
Přínos/cíl
Výklad a podrobné vysvětlení opřené o problémy z každodenní praxe.
Cílem semináře je seznámit vás s aktuálními novinkami se zaměřením na společnosti s ručením omezeným.
Dále budou probrány možnosti daňové optimalizace společníků a jednatelů a jejich s. r. o., a to na celé řadě příkladů z praxe. V neposlední řadě se seznámíte s nejčastějšími chybami v oblasti účetnictví a daní včetně jejich nápravy.
Stávající či potencionální „statutárové“ se dozvědí, jakým způsobem co nejoptimálněji řídit svou společnost a jak nastavit kontrolní mechanismy při její správě tak, aby tato byla řízena s péčí řádného hospodáře.
Na semináři bude kladem důraz na nejfrekventovanější problémy a povinnosti týkající se účetní závěrky s. r. o. – odpovědnost, schvalování, zveřejňování včetně řešení konkrétních problému posluchačů.
Poznámka
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
2 290 Kč
1 832 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
1 992 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme