Smluvní vztah mezi poskytovatelem a zdravotní pojišťovnou v praxi

Online + záznam

Prakticky zaměřený workshop.
Řešení otázek vyplývajících ze smluvního vztahu mezi poskytovatelem zdravotních služeb a zdravotní pojišťovnou.

Lektoři

Mgr. MUDr. Dagmar Záleská

Mgr. MUDr. Dagmar Záleská

Detail lektora

Termín

14. 5. 2024; 9:00–14:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

5

Program

Právní zakotvení smluvního vztahu mezi poskytovatelem a zdravotní pojišťovnou:
• ustanovení zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění,
• náležitosti smlouvy o poskytování a úhradě hrazených služeb,
• požadavky vyhlášky č. 618/2006 S., o rámcových smlouvách.

Navázání a změna smluvního vztahu se zdravotní pojišťovnou:
• smluvní a nesmluvní poskytovatelé – specifika a rozdíly,
• výběrová řízení dle zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění,
• změny smluvního vztahu (nové výkony, rozšíření úvazku).

Jak vykazovat hrazené zdravotní služby:
• vyhláška č. 134/1998 Sb. – seznam zdravotních výkonů s bodovými hodnotami,
metodika pro pořizování a předávání dokladů – základní rámec.

Kontrolní činnost zdravotních pojišťoven:
• příslušná ustanovení zákona o veřejném zdravotním pojištění,
• smluvně sjednané podmínky,
• způsoby řešení výsledku kontroly (revize).

Úhrada zdravotních služeb z veřejného zdravotního pojištění – postupy:
• hrazené a nehrazené zdravotní služby,
• úhradové vyhlášky a úhradové dodatky,
• vyúčtování zdravotních služeb,
• postup při nesouhlasu s vyúčtováním zdravotních služeb – námitky, jednání, smírčí jednání, žaloba.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen poskytovatelům zdravotních služeb, resp. jejich zaměstnancům, kteří mají v kompetenci komunikaci se zdravotními pojišťovnami.
Seminář je vhodný i pro zdravotníky, pracovníky právních oddělení a advokáty, kteří zastupují poskytovatele zdravotních služeb ve sporech se zdravotními pojišťovnami.

Přínos/cíl

Cílem semináře je předat praktické zkušenosti z oblasti smluvních vztahů poskytovatelů zdravotních služeb a zdravotních pojišťoven se zaměřením na úhradu zdravotních služeb.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

2 690 Kč bez DPH

3 255 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

14. 5. 2024
Online
14. 5. 2024
Praha

Cenové varianty

24A1730

2 690 Kč

cena bez DPH

3 255 Kč

cena s DPH

24A173A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 111 Kč

cena bez DPH

6 184 Kč

cena s DPH

24A173B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 263 Kč

cena bez DPH

8 788 Kč

cena s DPH

24A173C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 146 Kč

cena bez DPH

11 067 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO