Rozvrhování pracovní doby prakticky a náhled do pracovního práva pro mzdové účetní a personalisty

Online

Lektoři

Ing. Růžena Klímová

Ing. Růžena Klímová

Detail lektora

Termín

4. 10. 2024; 9:00–14:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

5

Program

• stanovená týdenní pracovní doba,
• kratší pracovní doba,
• zkrácená týdenní pracovní doba,
• týden a jeho začátek,
• směna a délka směny,
• vyrovnávací období jako násobky týdnů nebo měsíců,
• harmonogram směn,
• přestávka na oddech a její délka,
• bezpečnostní přestávka,
• nepřetržitý odpočinek v týdnu,
• nepřetržitý odpočinek mezi směnami,
• rozvržení týdenní pracovní doby – rovnoměrné x nerovnoměrné,
• pružné rozvržení týdenní pracovní doby – pevná část, volná část,
• konto pracovní doby,

• druhy pracovněprávních vztahů,
• postup před vznikem pracovního poměru,
• informování o obsahu pracovního poměru,
• povinné náležitosti pracovní smlouvy,
• zkušební doba,
• pracovní poměr na dobu určitou a neurčitou,
• změny v průběhu trvání pracovního poměru,
• skončení pracovního poměru,
• vyslání na pracovní cestu,
• přeložení,
• pracovní pohotovost,
• práce přesčas,
• konkurenční doložka,
• pracovní úraz a  záznam,
• překážky v práci na straně zaměstnavatele a zaměstnance,
• dohody o pracích mimo pracovní poměr,
• doručování písemností.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen zejména mzdovým účetním, personalistům a ostatním pracovním pozicím, které se v praxi zabývají rozvrhováním pracovní doby

Přínos/cíl

Seminář se zabývá správným výpočtem mezd, pro který je podstatný harmonogram směn koncipovaný v souladu s právní úpravou. Posluchači budou seznámeni s vyrovnávacím obdobím, kterým mohou být jak násobky týdnů stanovené týdenní pracovní doby, tak měsíce.
Dozví se, kdy začíná nepřetržitý odpočinek v týdnu, jaké minimální přestávky mezi směnami musí být dodrženy, kdy je lze zkrátit a za jakých podmínek. Zjistí, jaké jsou formy rozvrhování pracovní doby, jaké jsou pracovní režimy, kdy nejpozději je nutné zaměstnance seznámit s harmonogramem směn a jak se posuzuje práce přesčas u kratší pracovní doby.
Druhá část semináře je věnována základním znalostem pracovního práva, které jsou nezbytné pro správný postup zaměstnavatele při uzavírání, trvání a ukončení všech pracovněprávních vztahů.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

3 190 Kč bez DPH

3 860 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

4. 10. 2024
Online
4. 10. 2024
Praha

Cenové varianty

24A4960

3 190 Kč

cena bez DPH

3 860 Kč

cena s DPH

24A496A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 061 Kč

cena bez DPH

7 334 Kč

cena s DPH

24A496B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 613 Kč

cena bez DPH

10 422 Kč

cena s DPH

24A496C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 846 Kč

cena bez DPH

13 124 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

2. 7. 2024

Online

3 hod

2 290 Kč

cena bez DPH

Online + záznam 1 + 1

12. 7. 2024

Online

6 hod

4 790 Kč

cena bez DPH

Online

24. 7. 2024

Praha

6 hod

5 490 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO